תקשורת ומדיה

עדי בוזגלו חושפת: "לא מרגישה טוב, נלחצתי ממקרה אדל בספלוב"

עדי בוזגלו שיתפה את העוקבים שלה השבוע בכך שהיא לא מרגישה טוב לאחרונה וקיבלה תגובה מעודדת מאחת העוקבות שלה. בוזגלו מיהרה להגיב וכתבה: "אתן פשוט מלכות כמה הודעות קיבלתי; יש צורך להילחץ?"
מערכת ice | 
עדי בוזגלו (צילום אינסטגרם)
לאחרונה אושיית הרשת אדל בספלוב שיתפה כי עברה ניתוח לכריתת בלוטת התריס וזאת לאחר שאחת העוקבות שלה ציינה בפניה כי שמה לב שיש לה באזור בליטה חריגה. לאחר בדיקה רפואית אכן התגלה כי לבספלוב היו גרורות באזור, אך כי יש לה 100% סיכויי החלמה. 
השבוע עדי בוגזלו שיתפה בסטורי כי היא לא מרגישה טוב בתקופה האחרונה ואחת העוקבות שלה ענתה לה בפרטי: "שמתי לב שאת כל הזמן לא מרגישה טוב. את חייבת לבדוק את עצמך למה את חולה, הרבה בריאות, זה בא מדאגה, החלמה מהירה".
בוזגלו שיתפה את התגובה לעוקבות שלה והוסיפה: "אתן פשוט מלכות כמה הודעות קיבלתי והאמת שכן אני ממש לא מרגישה טוב... יש צורך להילחץ? מאז המקרה עם אדל שעוקבת כתבה לה ואז היא גילתה זה מלחיץ קצת, מה אומרות?".
זו לא הפעם הראשונה שבוגזלו משתפת את עוקביה במצבה הבריאותי. לאחרונה שיתפה באינסטגרם כי חסמה את כוכב הרשת נדיר אליהו שלכאורה צחק על בעיות השמיעה שלה: "'הצחוקים' שלו ממש לא מצחיקים אותי, כשהוא מעז לצחוק על חולשה ובעיה שלי. צחק על בעיית השמיעה שלי ובכלל ניסה לעשות 'דאחקות' על חשבוני, אז ממש לא רוצה שיצפה לי בסטורי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה