ויראלי

אדל בספלוב מסתכנת? "כבר היה לה סרטן, זה שפוי?"

תגובות קשות וביקורתיות על המראה השזוף של בספלוב בחופשה בדובאי: “אני באמת לא מבינה איך אפשר להיות כל כך חסרת מודעות כלפי הסכנות של השמש, גם אם לא היה לי מושג, הייתי רואה שהעור שלי לא תקין בעקבות החשיפה, למה לטגן את עצמך” 
מערכת ice | 
אדל בספלוב (צילום אסף לב)
בעוד המצב בארץ לא מלבב עם טילים, הפגנות, בלגן כלכלי ובכלל פחד ותיעוב ברחובות, כוכבת הרשת והאיט גירל אדל בספלוב עלתה על טיסה לדובאי ומיהרה להציף את האינסטגרם שלה בשלל פוסטים ותמונות מעוררות קנאה. 
בספלוב המריאה ליעד הנחשק יחד עם בעלה מאצ’ עבד, אך ללא בנם הטרי ליב שנשאר בארץ בחיק המשפחה שנרתמה לעזור. אדל כמובן לא שכחה להראות עד כמה: “אמא נשרפת מגעגועים”. המסר הזה היה תרתי משמע עם התמונות השזופות שהעלתה לרשת.

לצד פרגונים כמו: “את נראית פגז ממש .. אבל בבקשה תמרחי קרם הגנה מהשמש .. השמש זה דבר נורא לגוף”, גולשת אחרת נדהמה:“ אמא לשתיים זה שפוי?!”, אך אחרת הרימה: “תגלי לנו את הסוד שלך, איך להראות כמוך אחרי לידות? את חיה בחדר כושר? מה שזה לא יהיה, את נראית נפלא ומאושרת שזה אפילו יותר חשוב”.
קבוצת ''כמעט מפורסמים” בפייסבוק התמלאה בתגובות קשות וביקורתיות על המראה השזוף של בספלוב:“אני באמת לא מבינה איך אפשר להיות כל כך חסרת מודעות כלפי הסכנות של השמש, גם אם לא היה לי מושג, הייתי רואה שהעור שלי לא תקין בעקבות החשיפה, למה לטגן את עצמך” כתבה אחת הגולשות. אחרת כתבה בלי רחמים:“די דיייי כמה אפשר כבר היה לה סרטן איזה עוד סימן היא צריכה כדי להפסיק?”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה