שיווק ופרסום

אדל בספלוב בהישג ענק: זה הקמפיין היוקרתי שקטפה

אדל בספלוב נבחרה להוביל את פעילות הדיגיטל של בר המים טאצ' ומכונת הקפה פיליפס מבית מי עדן
מערכת ice |  4
אדל בספלוב (צילום אסף לב)
אדל בספלוב נבחרה להוביל את פעילות הדיגיטל של בר המים טאצ' ומכונת הקפה פיליפס מבית מי עדן. מי עדן הנה חלוצת תחום המים המינרליים בישראל והיא פועלת משנת 1983. מאז 1998 הרחיבה מי עדן את פעילות הכדים שלה גם לאירופה וכיום תחת המותג Eden Springs פועלת החברה ב-18 מדינות ברחבי היבשת. 
בשנת 2016 נרכשה מי עדן ע"י תאגיד המים הבינלאומי Primo Water, אחת מחברות המים הגדולות בעולם עם מיליוני לקוחות בצפון אמריקה ואירופה. בר המים המינרליים טאץ' הינו קומפקטי ולא תופס הרבה מקום בשיש ובעל מסך טאץ' מלא מגיע בשלושה צבעים: לבן, כסוף ושחור ומעוצב במראה ייחודי ונקי המותאם לטרנדים האחרונים בעולם העיצוב.
הבר מגיע עם מגוון פעולות פונקציונאליות כגון: אפשרות למזיגה מדודה של כוס או קנקן של מים קרים וחמים והכי חשוב מנגנון הגנה לילדים למניעת כוויות ממים רותחים. ניתן לחבר לבר הטאץ' כד קטן או כד גדול, בהתאם להעדפת הלקוח וצריכתו.
קבוצת מי עדן באמצעות חברת הבת פאוזה קפה שמובילה כבר 25 שנה מהפכה בתחום צריכת הקפה מציגה את מכונת הקפה פיליפס בעלת תצוגה אינטואיטיבית והמהירה ביותר בהיסטוריה לניקוי, בה אפשר ליהנות מ-8 סוגי משקאות קפה בלחיצה אחת ומאפשרת להתאים את המאפיינים של הקפה בהתאם לעדיפות האישית ואף לשמור העדפות אלו בפרופיל אישי.
מכונה מגיעה עם מגוון פעולות: התאמת עוצמת ונפח הארומה בעזרת מתאם הקפה האישי, כוס הקפה המושלמת, כל פעם, הודות לשני פרופילי משתמש שונים ובחירת קצף חלב רך וסמיך או חלב חם, הודות למערכת ה- LatteGo המהירה.
אדל בספלוב (29) היא אחת מכוכבות הרשת החזקות והפופולריות בישראל ידוענית דוגמנית וכוכבת ריאליטי, בעלת עמוד אינסטגרם מהחזקים והמובילים במדינה, נבחרה לאחרונה כאחת מעשרת המשפיעניות המובילות במכר בישראל.
יוני ארליך, סמנכ״ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת מי עדן: ״אנו שמחים ונרגשים על הצטרפותה של אדל בספלוב להוביל את פעילות הדיגיטל של מותג המים מי עדן, בבר המים טאצ ומכונת הקפה פיליפס מבית מי עדן. אנו בטוחים כי אדל תוביל את הפעילות בצורה הטובה ביותר ומאחלים לה בהצלחה"
אדל בספלוב: "אני שמחה ונרגשת על שיתוף הפעולה עם חברת מי עדן, ועל ההזדמנות להוביל את פעילות הדיגיטל עבור בר המים טאץ' ומכונת הקפה פיליפס. מי עדן חלק מחיי כבר שנים רבות לכן שיתוף הפעולה הזה מרגיש טבעי ונכון."
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    משפיעה על מי?
    לייבוביץ רות 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וואו אם אדל תגיד לי שכדאי לקנות, אז אני ארוץ לעשות זאת, נראה לכם???
    סגור
  • 3.
    רק תגידו מי זאת ? (ל"ת)
    לי 04/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    ממש לא מעניין (ל"ת)
    שי 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    אדל
    בת 72 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראשית אדל הרבה בריאות.שמחה מאד שקיבלת את התפקי. את אישה חזקה ולוחמת,חכמה ואמא מהממת ,שלא נדבר על רעיה תותחית.הרבה מזל וה' ישמור אותך.
    סגור