ויראלי

אדל בספלוב מתפרקת: "שהסרטן הזה לא יחזור אליי יותר בחיים"

אדל בספלוב ערכה אירוע הפרשת חלה אחרי שחלתה בסרטן בבלוטת התריס, שם התפללה: "שהסרטן הזה לא יחזור אליי יותר בחיים"
מערכת ice |  1
אדל בספלוב (צילום אינסטגרם adelbespalov@)
אדל בספלוב חשפה לאחרונה בכאב רב את הדרמה הרפואית הקשה שעברה בחודשים האחרונים, במסגרתה גילתה בגופה גידול סרטני בבלוטת התריס. לאחר הגילוי היא עברה ניתוח להסרת הגידול.
אמש (ראשון) בספלוב חגגה את העובדה שהתגברה על הסרטן באירוע בהפרשת חלה עתיר אוכל ומוזיקה. בספלוב החלה להעלות לסטורי שלה סרטונים מההכנות לאירוע שבו השתתפו משפחתה וחברותיה, כבר בשעות הבוקר. "הולך להיות כאן אוכל הכי מטורף שראיתם בחייכם. תראו מה הולך להיות פה, טירוף של אוכל, מטורף", התלהבה בספלוב תוך שהיא מתעדת את השף  מצליח מצלאוי, אותו הזמינה לאירוע.
באחד מאותם סרטונים, צילמה בספלוב את תפאורת האירוע, כשברקע התנוסס שלט עליו נכתב "אדל הפרשת חלה מסיבת הודיה". היא עצמה נשמעה אומרת "תודה לשם על הזכות לערוך בביתי סעודת הודיה והפרשת חלה". שעה מאוחר יותר, הזמינה בספלוב את הנשים שעוקבות אחריה לשלוח לה את שמותיהן, והבטיחה לנסות לברך אותן באירוע. "תרשמו שמות לברכה, אנסה לברך כמה שיותר", כתבה.
בסטורי נוסף שהועלה על ידי הסטייליסטית וחברתה הטובה, אור לוזון, , אדל נראתה כשהיא לשה את בצק החלה בעודה מתפללת: "שהסרטן הזה לא יחזור אליי יותר בחיים". בסיום הערב, צילמה בספלוב את סלון ביתה וכתבה: "הבית חזר להיות נקי לפסח. אחד הערבים המרגשים ביותר שהיו לי בחיי! אין עוד מלבדו!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל בגלל חטא היוהרה שיש לך (ל"ת)
    אברהם 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור