ויראלי

גרושתו של סטטיק בחרדה: "אני מפחדת לצאת מהבית"

אחרי הפיגוע הקשה בתל אביב, שרית פולק שיתפה: "ערבי ישראלי שעובד פה! שחי פה! רוצח אנשים חפים מפשע!!!!!!! נוטרל. מה לגבי המשפחה שלו? ואל תגידו לי הם לא אשמים סבבה, גם האנשים שטיילו על החוף לא אשמים. סילוק המשפחות אולי יגרום להם לחשוב פעמיים, מספיק עם הקרקס הזה שאנחנו חיים בו"
מערכת ice | 
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם/ שרית פולק)
אלסנדרו פאריני, תייר מאיטליה בן 36 נרצח ו-7 בני אדם נפצעו אמש (שישי) בפיגוע דריסה סמוך לגן צ'ארלס קלור בטיילת בתל אביב. המחבל הוא יוסף אבו ג'אבר, תושב כפר קאסם בן 45, בעל עבר פלילי אך ללא רקע ביטחוני. גם שרית פולק, גרושתו של סטטיק שעברה לאחרונה לתל אביב, חשפה את תחושותיה לאור ריבוי המקרים לאחרונה.
פולק כתבה בסטורי שהעלתה: "אני בתקופה האחרונה משתדלת לא לעלות בשישי שבת. ישבנו לקידוש ותוך כדי שמענו על פיגוע נוסף, מלא שיחות והודעות שקיבלתי, לבדוק איפה אני והבדיקה הקבועה "אתם בסדר?" אסור שזה יהפוך לשגרה!!! הלב מדמם".
עוד כתבה: "ערבי ישראלי שעובד פה! שחי פה! רוצח אנשים חפים מפשע!!!!!!! נוטרל. מה לגבי המשפחה שלו? ואל תגידו לי הם לא אשמים סבבה, גם האנשים שטיילו על החוף לא אשמים. סילוק המשפחות אולי יגרום להם לחשוב פעמיים, מספיק עם הקרקס הזה שאנחנו חיים בו אני מפחדת לצאת מהבית שלי!!!! מפחדת!!!!!!"
אגב, יש לציין כי הפיגוע הקטלני בתל אביב קרה פחות מיממה לאחר פיגוע הירי בבקעת הירדן, בו נרצחו שתי אחיות. אימן של הבנות עדיין מאושפזת במצב קשה מאוד. פיגוע שגם הצליח להסעיר את עולם הבידור והתקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה