ויראלי

אוהד בוזגלו לא עוצר: חזר לזוגיות עם מריה ואלכסה?

אוהד בוזגלו חשף כי חזר לאקסית מריה: "למי ששואל את עצמו האם זאת זוגיות רגילה ונורמטיבית שנכנסתי אליה אז תשובה שלי היא שלא! זאת לא זוגיות רגילה ואני ממשיך באותו הקונספט שהייתי רגיל אליו בשנים האחרונות". בעקבות כך, בוזגלו יחזור גם לאלכסה?
מערכת ice | 
אוהד בוזגלו (צילום פייסבוק/ אוהד בוזגלו)
אוהד בוזגלו עורר סערה גדולה סביבו לפני מספר חודשים אחרי שחשף כי הוא בזוגיות עם שתי נשים במקביל - מריה ואלכסה. אך בחלוף הזמן, אלכסה עזבה ובוזגלו נשאר רק עם מריה - שגם בסופו של דבר עזבה את בוזגלו, וכך המשולש הרומנטי התנפץ.
היום (שני) בוזגלו בישר על קאמבק מפואר למריה, אך אלכסה עדיין לא בתמונה. למרות זאת, הוא עדיין דאג להבהיר כי הקונספט הרומנטי בחייו נשאר ללא שינוי, וכי הוא עדיין נמצא במערכת יחסים פתוחה.
בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, חשף בוזגלו כי חזר לזוגיות עם מריה: "קיבלתי המון הודעות על כך שהתראיינתי בהרבה גופי תקשורת על כך שליבי שבור מהפרידה מבת הזוג שלי בשנה האחרונה מריה. אני שמח להגיד שהיא חזרה אליי וחזרנו באופן רשמי לאהוב ולהיות ביחד".
בוזגלו המשיך וטען כי "למי ששואל את עצמו האם זאת זוגיות רגילה ונורמטיבית שנכנסתי אליה אז תשובה שלי היא שלא! זאת לא זוגיות רגילה ואני ממשיך באותו הקונספט שהייתי רגיל אליו בשנים האחרונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה