ויראלי

מעיין אדם הביאה לעולם בת בכורה: "הלב מתפוצץ"

אחרי היריון אותו שיתפה בכל רגע נתון ברשתות החברתיות, המנחה ואשת העסקים שרק לפני חודש מעדה במדרגות וחששה לגורל התינוק, הביאה במהלך הלילה את בתה הראשונה עם יובל צלנר: "בוקר טוב לדודות השרופות"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
הרגע הכי מרגש בחייה של מעיין אדם הגיע: הלילה (שני) מעיין אדם שיתפה את 290 אלף עוקביה באינסטגרם כי הביאה לעולם את בתה הבכורה עם חבר הכנסת לשעבר יובל צלנר, וצירפה תמונה של התינוקת בידיה רגע אחרי הלידה.
רק לפני חודש היא חוותה נפילה לא פשוטה ובמזל הסתיימה רק בהרבה לחץ, ובכמה מכות יבשות כשלתינוקת שברחמה שלום. עתה היא בירכה: "בוקר טוב לדודות השרופות, הלב מתפוצץ".

כזכור, בתחילת מרץ היא חששה שההיריון בסכנה בשל הנפילה במדרגות: "במזל וגם בזכות הכושר והכוח שלי הצלחתי לבלום עם הידיים והרגליים", הוסיפה אדם וסיפרה על המכות היבשות שחטפה כשבאינסטינקט בלמה את הפגיעה לבטנה ההריונית. "דפקתי את הברכיים בעוצמה במדרגה אבל שמרתי על הבטן שלא נפגעה כלל ובכל זאת בכיתי רבע שעה מרוב שנבהלתי, מה יכול היה לקרות" סיפרה כשהיא מצרפת לסטורי תמונה שמתעדת את עיניה הנפוחות מבכי.
"פרופסור יוגב הזהיר אותי אלף פעם: "רק חבלה וחוסר בטיחות מזון יכולים לשבש לנו את ההיריון עכשיו אז תקפידי עליהם במיליון אחוז", סיפרה אדם על ההנחיות בהן צייד אותה הרופר שמלווה אותה בכל תקופת ההיריון והוסיפה לסיום: "אני משתפת כדי שתיזהרו", התריעה. "תסתכלו ותחשבו כל צעד, אני לא הקפדתי במיליון אחוז וכמעט פגעתי ביקר לי מכל", סיכמה. לאחר שקיבלה גם הודעות רבות בפרטי שדרשו בשלומה, אדם עדכנה בסטורי נוסף: "לא לדאוג, אני בסדר. כבר שטפתי פנים ונרגעתי. בתכל'ס לא קרה כלום. חוץ מפאניקה. רק רוצה להזהיר היריוניות אחרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה