ויראלי

מגישת ערוץ 14 מכוונת לעולמות חדשים? זה המהלך הבא שלה

חברי קבוצת הוואטסאפ "301 העולם הערבי", בו חברים אנשי הביטחון והכתבים העוסקים בתחום ומקבלים את המידע שלהם, גילו כי טביבי היא המצטרפת הטרייה של השבוע, לאחר שנוספה לקבוצה על ידי האחראים: "כעיתונאית וכמגישת המהדורה בערוץ 14 אני נוכחת בקבוצות רבות כחלק מהעבודה ולטובת העדכונים השוטפים"
מערכת ice |  8
מגי טביבי באולפן עכשיו 14 (צילום ויקיפדיה-Omermantzur)
מגי טביבי ממשיכה לגרוף מחמאות מכל עבר בקרב הקולגות מהערוצים האחרים, לאחר שהרייטינג של המהדורה, אותה היא מגישה יחד עם מגיש רשת 13 לשעבר שרון גל, שבר שיאים ואף הגיע ל-9% בשיא. הדבר אף הביא לכך שהוזמנה להנחות את טקס יום הזיכרון בהר הרצל, אבל נראה שהיא לא עוצרת כדי להסתפק במחמאות.
חברי קבוצת הוואטסאפ "301 העולם הערבי", בו חברים אנשי הביטחון והכתבים העוסקים בתחום ומקבלים את המידע שלהם, גילו כי טביבי היא המצטרפת הטרייה של השבוע, לאחר שנוספה לקבוצה על ידי האחראים.
בשיחה עם TMI הסבירה המגישה הצעירה: “כעיתונאית וכמגישת המהדורה בערוץ 14 אני נוכחת בקבוצות רבות כחלק מהעבודה ולטובת העדכונים השוטפים". רק לאחרונה נודע שטביבי (28) הפכה להיות שם מבוקש מאוד בתעשייה, וכי נהייתה מוקד לחיזורים מצד סוכנויות ייצוג מובילות המעוניינות לייצג אותה בהסכם.
יש לציין כי, כרגע לפחות, היא בודקת את האפשרויות שבפניה ואף מסרה: ״הסוכן שלי הוא הקדוש ברוך הוא. עם זאת בוחנת ואמשיך לבחון כל הצעה שתתקבל בשעתה". לעת עתה, היא תחת הייצוג של הערוץ.
בריאיון ל-ice לכבוד יום האישה הבינלאומי, התייחסה טביבי לזינוק של מהדורת החדשות בערוץ 14 ושיתפה את התחושות: "מרגש. אני מגישה את המהדורה לבד קרוב לשנה, חמישה ימים בשבוע, אבל עבודה קשה משתלמת. הצלחתי יחד עם הצוות שלי ליצור תוצר שהקהל נותן בו אמון וזו ההצלחה מבחינתי. מחמם את הלב לראות את זה קורה בתוך פרק זמן כזה קצר".
על עתיד הערוץ ואם הנתונים ימשיכו, אמרה טביבי כי "לא צריך להאמין, ערוץ 14 הוא עובדה מוגמרת להצלחה. הרייטינג מדבר בעד עצמו. ברדוגו, המהדורה, ינון, סגל וכל הצוות. הערוץ הפך היום לערוץ המדובר ביותר. לגבי המהדורה נשמח כמובן להתרחב לקהלים נוספים, אנחנו בסופו של דבר מספקים אלטרנטיבית איכותית".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    נו באמת היא לקהל אחד
    אלי 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רק הביאו בערות אחר חלק מראיון מערוץ 14 והייתי בשוק, תקשורת שקקאה למפגינים אנרכיסטים איזה רמה על מה כל הכתבה זה רק היה מביש אותי, אבל היי ראינו מי היא באח זאת הרמה שלה כמו הקהל של ביבי
    סגור
  • 6.
    ערוצי השקרים
    רמי 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 5
    עברתי לערוץ 14 לא לראות את ערוצי השנאה הרעל והשקרים
    סגור
  • נכון 12 ו13 מזעזעים (ל"ת)
    שמרית 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    האמת הראיון עים גנץ היה מצוין
    רז 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגי טייב לאחרונה מתקדמת יפה מאוד
    סגור
  • 4.
    חחחחחחחח
    איל 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עלי והצליחי על אפם וחמתם של כל הקנאים
    סגור
  • 3.
    מגי
    נועה 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    10 2
    בחורה מוכשרת חכמה וצנועה תצלחי בכל דבר כי את מתמידה ורצינית בעבודתך.
    סגור
  • 2.
    מגי
    שושי 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 2
    את אור במנהרה אפילה של דיווחים מלחיצים ועוינים.תצליחו בערוץ 14,המקום שמכניס קצת רוגע
    סגור
  • 1.
    מגי מהממת ומוכשרת. (ל"ת)
    ציון 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור