ויראלי

אייל גולן מודאג: "כל כך עצוב לי, האוויר נגמר"

אייל גולן בהתבטאות על רקע הההפגנות: "המדינה שלי, המדינה הכי יפה בעולם, מדינה של אהבת חינם, של אחים בדם, ברגע שאיבדנו את האחדות שלנו איבדנו את הכל. מה שקורה כאן חייב להפסק. אנחנו לפני ימי הזיכרון והעצמאות. אני בטוח שנדע כעם להפסיק את הפילוג שמשתולל בקרבנו ולחזור לנתיב של אחדות ושלום"
מערכת ice | 
אף אחד לא נשאר אדיש הלילה (אור לשני) אחרי ההתפרעויות בתל אביב עקב פיטורי שר הביטחון יואב גלנט. גם אייל גולן החליט לשתף את דעתו על רקעה מחאות הענקיות ברחבי הארץ נגד הממשלה ונגד פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט.
גולן כתב: “עצוב לי. כל כך עצוב לי. כבר תקופה ארוכה שאני פותח את מהדורות החדשות, קורא עיתונים, מתעדכן בחדשות ופשוט עצוב לי. אני בכלל לא מתעסק בימין, בשמאל, בדת, במגזר ומגדר, לראות את האנשים ברחובות, את השסע שנוצר כאן, את היריבות, את השנאה, את הפילוג…פשוט עצוב לי.”
עוד הוסיף: “והלילה כבר נגמר לי האוויר. המדינה שלי, המדינה הכי יפה בעולם, מדינה של אהבת חינם, של אחים בדם, הקול שלנו הוא האחדות שלנו וברגע שאיבדנו את האחדות שלנו איבדנו את הכל. מה שקורה כאן חייב להפסק. אנחנו לפני ימי הזיכרון והעצמאות. אני בטוח שנדע כעם להפסיק את הפילוג שמשתולל בקרבנו ולחזור לנתיב של אחדות ושלום. רק ביחד יעלם הפחד!”
יש לציין כי לדברים של גולן לא כולם התייחסו באהדה: ”תגובה פרווה… לא תהיה פה אחדות אין פה שום קשר לפיוס” כתב אחד המגיבים. מגיב אחר כתב בציניות “רק האלבום בשלישי יאחד את עם ישראל”. מאידך, אחת מהעוקבות של גולן יצאה בפרגון לפוסט שלו:“פעם ראשונה שאני חייבת להרים לך אין יותר מדויק מזה ולדעתי הענייה אתם האומנים, יש לכם חלק מאוד גדול. תרימו מופעי אהבה תעצרו רגע את העיסוקים הפרטיים שלכם ותעשו למען המדינה ששינתה את פניה וכמה שנאת אחים ושנאת חינם”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה