תרבות ופנאי

אייל גולן שוב מתקרב לגרושתו: "ואווו!! לשמיעת הריסוק המלא”

בפזמון השיר החדש של הזמר נאמר: “בין כל האנשים שבעולם אני רציתי להיות שלך … ואיך פתאום המציאות הפכה סיוט מאז שאת כבר לא שלי את לא איתי ואת קצת אחרת”, כנראה שגם דניאל גרינברג חשב שמדובר בה והיא שיתפה
מערכת ice |  5
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
למרות ההכחשות, דניאל גרינברג ואייל גולן ממשיכים להתקרב אחד לשנייה בתקופה האחרונה ולהרעיף לא מעט מחמאות ומילים טובות ואפילו לבלות זמן איכות יחד עם הילדים ואפילו צמודים במסיבה. היום (ראשון) גרינברג המשיכה להרים לאקס שלה לכבוד צאתו של השיר החדש.
אייל גולן כאמור שוב הצליח להפתיע את העוקבים רגע לפני צאת אלבומו, לאחר ששחרר הבוקר סינגל חדש בשם “מתי את חוזרת”. השיר שמילותיו נשמעות כמדברות על הקשר בין השניים עשו כמובן לא מעט הדים וגרמו לאנשים לדבר.

בפזמון נאמר: “בין כל האנשים שבעולם אני רציתי להיות שלך … ואיך פתאום המציאות הפכה סיוט מאז שאת כבר לא שלי את לא איתי ואת קצת אחרת”. גרינברג החליטה לשתף את השיר של גולן וכתבה:“ואווו ואווו ואווו!! לשמיעת הריסוק המלא” והוסיפה לינק לשיר.
יחד עם זאת, לא הכל הולך חלק וגרינברג דיווחה על דבר לא נעים: “חטפתי וירוס שוב!!! הקאות זה השנאה שלי אלוהיםםםםם. ושלא נדבר על זה שאני מפורקת במיטה ויש לי מלא סידורים לקראת הטיסה, איזה לא קשור עכשיו”.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא יאמן
    אחחחח 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה קנאה יש באנשים לא יכולים לראות אנשים מצליחים, אנשים שטוב להם, אנשים שהולך להם משהו בחיים, הקנאה פשוט מבעבעת באנשים, מזעזע ....
    סגור
  • 4.
    זוג מגעיל
    אורן 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שכבה איתו בזמן רוסלנה סוף סוף פחית זבל כמוהו הגיע הזמן שיצא עם מישהי ברמה שלו פחי זבל מין מצא את מינו חד משמעית
    סגור
  • 3.
    אייל נימאסת!
    משה 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עוד פוסט מטומטם כזה ואבדנו! אין על מה לכתוב חוץ מהנושא המאוס הזה? למה צריך לפרסם כל פיפס קטן ולמה כל דבר פלצני עובר את הסינון? אין להם משהו אחר לעשות? זוג משועממים! אייל גולן וגרושותחו,נימאסתם!!!
    סגור
  • 2.
    עלק זוג גועל נפש
    צבי 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שני ליצנים
    סגור
  • 1.
    אמת
    אורן 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אייל אתה צריך להבין אחלה אשה אחלה מישפחה תנוח
    סגור