ויראלי

בת הזוג של כוכב "מה קשור" מתפוצצת: "אני מתביישת בך"

בסטורי זועם שהופנה ישירות לשר החקלאות אבי דיכטר, ענבל שלוי לא חסכה במילים קשות וכתבה: "שכרון הכח ואהבת הכיסא מעוורת אותך"
מערכת ice | 
שלישיית מה קשור
שעות לאחר נאומו הדרמטי של שר הביטחון יואב גלנט שקרא אמש (שבת) לעצירת החקיקה והכרזת שר החקלאות אבי דיכטר כי יצביע בעד הרפורמה המשפטית, הרוחות בציבור סוערות מתמיד וסף העצבים עולה.
מי שלא יכלה להכיל ולהסתיר את זעמה הייתה ענבל שלוי, בת זוגו של כוכב "מה קשור" שלום מיכאלשווילי ששיתפה היום באינסטגרם (ראשון) את 40 אלף עוקביה בכעס שגואה בה מאז הכרזתו של דיכטר (שלפי הדיווחים ימונה לשר הביטחון במקומו של גלנט במידה וזה אכן יפוטר) וכתבה כך בסטורי שהעלתה: "אם יש משהו שאי אפשר להגיד עליי או על משפחתי, זה שיש לנו משהו נגד אבי דיכטר", פתחה שלוי את הסטורי הזועם בטקסט שכתבה על גבי צילום מסך של כתבה שסיקרה את הכרזתו של דיכטר (מי שכיהן בעבר כראש השב"כ) על כוונתו להצביע בעד החוק לשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים.

"אבא שלי, תת אלוף במיל', היה ראש המטה של השר דיכטר בימיו כשר לבטחון פנים ועבד איתו צמוד במשך שנים", הוסיפה ושיתפה שלוי בהיכרות האישית של משפחתה עם השר,  "אבל היום מר דיכטר אני מתביישת בך", זעקה בזעם שלוי בפנייה ישירה לשר כשהיא מפנה אצבע מאשימה ישירות לכיוונו. "אתה מייצג את כל מה שרע בפוליטיקה. שכרון הכח ואהבת הכיסא מעוורת אותך", המשיכה וכתבה שלוי בזעם לא מוסתר. "יכולת לשמש קול שפוי ונכשלת. תתבייש לך", חתמה את הסטורי בזעם מהול ביאוש ומבקשת מעשרות אלפי עוקביה: "מי שחושב כמוני שיעדכן אותו", כתבה כשהיא מתייגת את עמוד האינסטגרם של דיכטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה