ויראלי

המחאה עולה שלב: מפגינה הכתה את אבי דיכטר בראשו

המחאה נגד הממשלה מחריפה ויחד עמה מתרבים אירועי האלימות נגד נציגיה. מפגינת שמאל הכתה באמצעות דגל הלאום, את שר החקלאות, אבי דיכטר
דוד זולדן |  1
אבי דיכטר (צילום פייסבוק: אבי דיכטר)
מחאות השמאל נגד הרפורמה המשפטית לא עוצרות באדום. במהלך ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית שכונו: "יום השיבוש הלאומי" מפגינה הכתה את ראש השב"כ לשעבר, שר החקלאות, אבי דיכטר בראשו. האירוע התרחש כשהשר היה בדרכו לרכבו בעוד הוא מוקף מאבטחים וחטף חבטה בראשו מדגל ישראל שהטיחה בו מפגינה אבל המשיך בדרכו ונכנס לרכבו.
שר הכלכלה, ניר ברקת הזדרז לגנות את התקיפה וגונן על חברו לשורה: "אני מגנה בתוקף את האלימות שהופעלה כלפי חברי השר אבי דיכטר שהוכה בראשו עם דגל על ידי מפגין. אלימות היא הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה. אני קורא לראשי האופוזיציה לגנות את האלימות ולצאת נגד כל ביטוי של אלימות. המצב עלול להגיע לשפיכות דמים. מותר להפגין – אסור לנקוט בשום סוג של אלימות!".
נדב גלאון, ממובילי המחאה ודובר שלום עכשיו, אמר מוקדם יותר היום כי: "הדברים ברובם המכריע קורים ספונטנית, אלה התארגנויות עצמאיות אבל עם הזמן, ואנחנו כבר בשבוע ה-12, הקהילות האלה והקבוצות האלה הפכו להיות מאוד אפקטיביות, הן גדלות ומתרבות ויודעות לעבוד לבד ולייצר אירועים".
לדברי גלאון: "המאבק נותן קריאת כיוון שהיום צריך לצאת ולשתק את המדינה, אנחנו לא אומרים לאף אחד מה לעשות ואיך לעשות, אלה התארגנויות עצמאיות שעושות עבודה טובה". גלאון הוסיף כי "אם הממשלה תכריז שחוקי הדיקטטורה נגנזים ומושלכים למקומם הראוי, שהוא פח האשפה של ההיסטוריה, לא נמחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רפורמה. משפטית. דחוף.
    אשר 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני ספרדי גאה. יהודי גאה. ישראלי גאה. אוהב. לחיות בארץ. הזו השמאל. הבולשביקי. השחצן והיהיר. גורם לי לשנוא. את הדגל שלי ואת המדינה שבא. גדלתי ומי שאשם. זה השמאל. שגורם. בכוח ובאלימות. ורוצה לגרום שלא נהיה מחוברים. לשלטון ולמוסדתיה שנים שהתקשורת. הישראלית. היה מהנדסת תודעה. לטובת השמאל. מה שאנחנו לא האמנו שכתב עיתונאי. לא יבצע עבודתו נאמנה היום. לאחר שהתבגרנו אנחנו מבינים. שהטלויזה. הישראלית. לא מאוזנת לא הוגנת. וגם שקרית לכן אין להאזין או. לפרנס. תקשרותלא מקצעוית
    סגור