ויראלי

נויז מצרפים שחקן חיזוק לנבחרת: כמה עלה הקמפיין?

מותג הילדים נויז יצא בקמפין אביב - קיץ בהשקעה של כ- 1.5 מיליון שקלים. אל הנבחרת הקבועה של המותג הצטרף שיין שרי, הבן של כוכב מכבי חיפה, צ'ארון שרי
מערכת ice | 
נויז (צילום יח"צ)
מותג הילדים נויז יצא בקמפיין אביב - קיץ בהשקעה של כ- 1.5 מיליון שקלים עם רוי פרישר גוטמן ואנסטסיה אברבוך. בנוסף, הצטרף לקמפיין שחקן חיזוק נוסף– שיין שרי, הבן של כוכב מכבי חיפה, צ'ארון שרי. 
הצילומים עבור הקמפיין, נערכו במגרשי הגולף בקיסריה ובדיונות הצמודות לחופי קיסריה. הקמפיין עתיד לעלות בשבועות הקרובים כאשר הפעם מדובר בקמפיין בעל פריסת מדיה רחבה בדגש על רשתות חברתיות כמו טיקטוק ואינסטגרם. בנוסף יעלה הקמפיין באתרים המובילים ובמדיה המשודרת. 
מי שהגיעו להשגיח מקרוב על הצילומים היו ההורים שגם הם בעל רקורד בעולם הדוגמנות ומבינים דבר או שניים על עמידה מול מצלמה. ההורים של רוי, פלג וינאי פרישר גוטמן, אלכס אברבוך אבא של אנסטסיה, ושחקן הכדורגל צ'ארון שרי שגם פצח לאחרונה בקריירת דוגמנות. שרי ליווה את הבן בכל דקה וגם דאג לתת לו טיפים בעמידה מול המצלמה. 
מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ, בעלי קבוצת מאניה גרופ: "רוי ואנסטסיה הפכו לחלק ממשפחת NOIZZ ושיתוף הפעולה הזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש, אנו מברכים על הצטרפותו של שיין לנבחרת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה