קריירה ולימודים

חברת החשמל מבקשת את עזרת הציבור: "כל יוזמה מבורכת"

נעדר אחד טרם אותר אחרי שהיה על העגורן בזמן התאונה וההתרסקות לתוך הים בשבוע שעבר. לאור המצב, חברת החשמל מפרסמת עדכון בנושא: "משפחת דקל מבקשת מהציבור להתגייס במסע החיפושים, אם רגלית לאורך החוף, ברחפנים או בסירות בים"
מערכת ice | 
העגורן שקרס (צילום פלאש 90)
שבוע אחרי שדווח על תאונה מצערת בתחנת הכוח של חברת החשמל באשקלון, שם עגורן ענק, עם משקל של כאלף טון, התרסק אל תוך המים כשעליו שני עובדים של החברה ואחד מהם כבר נמצא מת. מאותה עת החלו החיפושים אחר העובדים, ללא הצלחה. כעת חברת החשמל מעדכנת במצב. בעת זו שמם של הנעדרים לא פורסם לציבור.
היום (ראשון) חברת החשמל לגבי אסון העגורן והחיפושים אחר הנעדר ניר דקל: "משפחת דקל, עובדי חברת החשמל, משטרת ישראל, חברי המשפחה, רשות הטבע והגנים ומתנדבים, ממשיכים ללא לאות אחר איתורו של ניר דקל שנעדר כבר מיום שני בלילה, בשל אסון קריסת העגורן בתחנת הכוח רוטנברג".

עוד נמסר: "דקל עובד בחברת החשמל 26 שנים וב- 15 השנים האחרונות היה מפעיל עגורן בתחנה. משפחת דקל מבקשת מהציבור להתגייס במסע החיפושים, אם רגלית לאורך החוף, ברחפנים או בסירות בים. כל יוזמה מבורכת אחרת תתקבל בברכה".
רגע אחרי האסון, מחברת החשמל נמסר: "צוותים של חברת החשמל בשיתוף כוחות חיל הים, היחידה הלאומית לחילוצים מיוחדים (להב״ה) ומשטרת ישראל ממשיכים בסריקות לחילוץ שני הנעדרים. יחידת הרווחה של חברת החשמל בקשר הדוק עם משפחות הנעדרים ותומכת בהן".
 
כזכור, הבוקר התקבלה תגובה רשמית גם מטעם המומחה אלון שמש, שהעריך כי "בהסתמך על התמונות שעברו ברשתות, ניתן לראות שהמסילה והמזח קרסו באזור מסוים והדבר הביא לנפילה של העגורן לים. היציבות של העגורנים מושגת בין היתר מתשתית שצריכה להיות מספיק חזקה כדי לשאת את המשקל העצמי ואת משקל המטען עם מקדמי ביטחון. לעיתים כאשר התשתית קורסת גם העגורן קורס ואין לזה קשר לחוזק העגורן עצמו. הסיבה יכולה להיות כוח דינאמי (מתפרץ) חיצוני ואף מכת רוח פתאומית בעוצמה גבוהה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה