ויראלי

מעיין אדם נחשפת: "מודה לאלוהים שעיכב אותי עד עכשיו"

מגישת הטלוויזיה ואשת העסקים פתחה את ליבה בפני מאות אלפי עוקביה באינסטגרם בסדרת שאלות ותשובות ארוכה ואינטימית על הליך שימור הפוריות שעברה וסיכמה: "לא הייתי משנה כלום"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
שעות לפני שעלתה לסשן שאלות ותשובות ארוך ואינפורמטיבי עם 285 אלף עוקביה באינסטגרם בנושא שימור פוריות, מעיין אדם שנמצאת בחודש תשיעי להריונה עוד הספיקה לשתף אתמול  (שלישי) בחצי חיוך כי הייתה בטוחה שחוותה צירים רק כדי לגלות שהיה מדובר בשריר תפוס.
את הזמן שהתפנה לה, ניצלה כאמור בשעות הערב כדי לנהל שיח חשוף ואינפורמטיבי עם מאות אלפי עוקביה בנושא שימור פוריות, נושא שכזכור היא משמשת כקול בולט ומוכר בו כמי שעברה את התהליך בעצמה לפני כשלוש שנים, בטרם פגשה את בן זוגה ואבי ביתה יובל צלנר.
"שאלות על החוויה, מחשבות שרוצות לשתף?", פתחה אדם (35) את הסשן ואת ליבה והוצפה בעשרות שאלות על התהליך והחוויה האישית שלה.
"היום בדיעבד היית מביאה ילד/ה בגיל צעיר  או עוברת את מה שעברת בשביל לפגוש את יובל ולהיקלט ממנו?", שאלה עוקבת. "מתה על השאלות שלכן", השיבה אדם וענתה בכנות: "בלי קשר להקפאה ולכל מה שעברתי בדרך הארוכה לחלום הנכסף, לא הייתי משנה כלום. וזה לא קשור לאף אחד אחר רק אליי", אמרה.
"היום אני בן אדם מגובש", הסבירה. "אני מבינה את החיים, יש לי יותר פרופורציות, הגשמתי את עצמי מעל ומעבר, יש לי שובע ופנאי להגשים למישהי אחרת חלומות", המשיכה ופירטה, "ומעל הכל יש לי ביטחון תעסוקתי ואני יציבה כלכלית.
זה מביא אותי להורות במוכנות בעצמאות ובבשלות הכי גבוהה שיש ואני מודה לאלוהים שעיכב אותי עד עכשיו. זה הזמן הנכון לי ולא דקה קודם. אני מאמינה שכל מי שפה ורוצה ילדים וזה עדיין לא קרה תרגיש משהו דומה
בהמשך הסשן, אדם נשאלה אדם מב יהיה גורלן של הביציות שהקפיאה בתהליך שעברה כאמור לפני שפגשה את בן זוגה, וגם לשאלה הזו השיבה בכנות ובפתיחות. "או שאשתמש בהן כשאתקשה להכנס להריונות נוספים מהביציות המתבגרות שלי בעוד כמה שנים או שאתרום אותן למישהי שצריכה. זה לא קל נפשית אבל יש בי תקווה לעשות את המצווה הגדולה הזו", אמרה.
איך היית מציעה לעלות את הנושא בפני מישהי שיקרה לך (אחותך)?, ביקשה גולשת את עצתה של אדם. נכון שלא מענייני אבל אני מפחדת שתתעורר מאוחר מדי", שיתפה אותה בחשש.
"שאלה מדהימה בעייני", השיבה אדם. כשמישהי ממש קרובה אלייך את יודעת איך לגשת אליה וזה משתנה מאחת לאחת. אבל לא הייתי מעזה לגשת עם זה למישהי שאין לי באמת תחושת אחריות וקרבה אליה בעוצמות האלו", אמרה.
"אם את מרגישה שתתחרטי תמיד שלא אמרת – תגידי", יעצה ואז הוסיפה וסיפרה על החוויה האישית שלה. כשיריב (הכוונה לפרופסור יריב יוגב מומחה למיילדות וגניקולגיה שליווה גם את אדם בהריונה) פנה אלי בהתחלה ממש נעלבתי וכעסתי. ואולי גם אתן תקבלו תגובה כזו, אבל אל תרתעו. הן יודו לכן כל כך הרבה אחר כך", סיכמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די נמאס לשמוע על מערכת הרוויה הלקויה של המלעומה הזאת (ל"ת)
    אלמוני 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור