ויראלי

ליאור דיין משפיל את עינב בובליל: "מטומטמת, למה העלית?"

אחרי שנפגעה מעוקבת שאמרה לה שהתינוקת שלה מכוערת, שדרן הרדיו השתלח דווקא באם הפגועה: "את מטומטמת שהעלית את זה! את גורמת להן להיחשף. היית יכולה לשמור את זה בשקט לעצמך"
מערכת ice |  5
עינב בובליל (צילום אינסטגרם/ עינב בובליל)
הדמעות של עינב בובליל עדיין לא יבשו אחרי הסטורי שהעלתה ביום ראשון, בו חשפה כי קיבלה הודעה מזוויעה מעוקבת, ששלחה אליה בטעות בהודעה שתינוקת הקטנה שלה, ריף, מכוערת כמו שאר הבנות שלה. ליאור דיין, לא התרגש מהרגש של כוכבת האח הגדול לשעבר והשתלח בה בתוכנית הרדיו שלו עם אורטל עמר בלב המדינה,
דיין טען: "אין לי כוח לספורט הלאומי הזה שנהיה. יאללה, תירגעי. כל הזמן עושים את זה, מחפשים מישהו אחד שיגיד לך משהו רע". עמר מיד ניסתה להגן על בובליל ואמרה לו: "אבל ליאור, אתה לא ילד קטן, אתה לא תינוק. זה נורא מעליב שאומרים לך שהילד שלך מכוער כמו שאר הילדים שלך. מה דחוף להגיד את זה?".

דיין המשיך: "אז אל תהיי ברשתות, אל תעלי אותם. זה לא היה לה דחוף לכתוב את זה, זה קרה בטעות, העוקבת באה לכתוב למישהו אחר. כאילו כל הילדים יפים. לא יצא לך אף פעם להגיד על תינוק שהוא לא יפה? יצא לך! למה, עינב בובליל בחיים לא אמרה, נכון? צדיקה. הרי ברור שהיא אמרה".
דבריה של אורטל רק הלהיטו יותר את ליאור, שהתפרץ בשידור ואמר: "אז יא מטומטמת! למה העלית את זה?! את מטומטמת שהעלית את זה! את גורמת להן להיחשף. היית יכולה לשמור את זה בשקט לעצמך".
בובליל השיבה בתגובה: "נכון, הילדות שלי חשופות כבר 12 שנים, ואמא מלמדת אותן תמיד ומסבירה להן שכמו שהמון המון אוהבות את אמא ומפרגנות לה - יש גם כאלה שלא. אני תמיד מסבירה להן שברשת יש דברים מכוערים ופוגעים (הן גם מקבלות ריקושטים כאלה בבית הספר בגללי), ולכן אני חייבת לחשוף אותן לכל הצדדים על-מנת שיהיו מחוסנות, וילמדו איך לקבל את זה. הבנות שלי יודעות שהן הכי יפות וטובות בעולם, ושיש להן אמא לביאה שעומדת מאחוריהן תמיד. וליאור - שקודם כל ילמד להתבטא, ו'מטומטמת' שיקרא לחברות שלו. מאחלת לו להיות 'מטומטם' כמוני".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הוא בכלל נרקומן לא ? (ל"ת)
    ליאור 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מי שישן עם כלבים
    רונינ 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קם עם קרציות. תאוות הפרסום של בובליל מגעילה. אל תכניסי את בנותייך למעשיך המתועבים.
    סגור
  • 3.
    בובלילית
    אראלה 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ליאור צודק!!!
    סגור
  • 2.
    דיין
    ניסים 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מי שמך לדון אנשים גם אם שמך דיין את הדעה שלך תשמור לעצמך מי אתה שתחליט מי יהיה ברשתות החברתיות ומי לא צריך מישהו שירים את הכפפה ויעשה עליך בדיוק מה שאתה עושה לאחרים רק בשביל שתרגיש
    סגור
  • 1.
    שפה יפה
    פרח 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לשמור על שפה יפה גם כשלא מסכימים.
    סגור