ויראלי

כוכבת חתונמי נשברת בבכי אחרי הלידה: "זו מהות החיים"

הגר משה נרגשת אחרי הלידה של אריאה: "הכל מקבל פרופורציה אחרת. אני לא אגיד שאין קושי ולילות לבנים ועייפות ורגעים שאני אומרת 'וואו אני מתה לכמה רגעים עם עצמי', אבל אנחנו כל כך מתמוגגים ממנה שזה שווה את הכל"
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך קשת 12)
חוזרים לשגרה. הגר משה וניר פור מהזוגות המוצלחים ביותר שיצאו מתוכנית השידוכים של קשת 12 "חתונה ממבט ראשון. לפני כחודשיים, הזוג הטלוויזיוני הביא בת בכורה לעולם, והיום (שלישי) הגר דיברה ב-TMI בפעם הראשונה אחרי היציאה מחדר הלידה והתקשתה לשמור את הדמעות.
"וואו, החיים השתנו מהקצה אל הקצה. אנחנו מאושרים", פתחה את דבריה. "זה מטורף השינוי והאושר, אי אפשר להסביר את זה במילים. זה אחרי היריון ראשון וזה פעם ראשונה שאני יוצאת מהבית לבד ועוצרת את כל היום הזה כדי להתעסק בעצמי. איפור, שיער, ביגוד - דברים שלא עשיתי מאז הלידה, יש בזה משהו נחמד אבל אני כבר מתגעגעת אליה ומחכה לחזור הביתה".
משה סיפרה: ""אני חושבת שבגלל שחיכינו לזה המון זמן ואנחנו יחסית מבוגרים, שלא לומר קשישים, אז זה שינוי שהוא מבורך כי את מרגישה שאת שנים התעסקת בעצמך ואת מבינה פתאום את המהות של החיים".
עוד הוסיפה: "את אומרת לעצמך: 'על מה בזבזתי כל כך הרבה זמן?'. הכל מקבל פרופורציה אחרת. אני לא אגיד שאין קושי ולילות לבנים ועייפות ורגעים שאני אומרת 'וואו אני מתה לכמה רגעים עם עצמי', אבל אנחנו כל כך מתמוגגים ממנה שזה שווה את הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה