ויראלי

יבגני זרובינסקי: המפגינים עושים מה שב*** שלהם

כוכב הרשת האשים את מפקד מחוז תל אביב עמי אשד בכך על היד הקלה שמשטרה נוקטת מול המפגינים, שמשבשים את החיי היומיום בתל אביב
מערכת ice |  2
הפגנת ענק בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
כוכב הרשת יבגני זרובינסקי יצא נגד מפקד מחוז תל אביב עמי אשד והאשים אותו בעבירה על החוק על כך שלטענתו המשטרה מתירה למפגינים נגד הרפורמה המשפטית לחסום נתיבים מרכזיים בתל אביב. 
"המפגינים לא אנרכיסטים ולא טרוריסטים ואלה אמירות שראויות לגינוי - אבל מפקד מחוז תל אביב נכשל בשמירה על החוק או לכל הפחות מאפשר עבירה על החוק," אמר בפוסט בפייסבוק. 
"כבר כחודשיים וחצי שסוגרים עבור המפגינים כבישים ראשיים בעיר המרכזית במדינה וצומת השלום ליד עזריאלי לדוגמא חסומה כל מספר ימים לעיתים ליום שלם אבל כל זה לא מספיק לחלק מהמפגינים. כמי שגר בתל אביב, בכל יום כזה של הפגנה, שהתחיל כיום בשבוע, עבר לשני ימים בשבוע ואולי השמיים הם הגבול, מספר ״גושים״ של מפגינים פשוט מסתובבים בכל רחבי העיר, על הכביש, לא כביש שנחסם לתנועה (וגם על זה אפשר להתווכח - מתי המשטרה חסמה כבישים מרכזיים בעיר מרכזית כל כך הרבה פעמים זמן רב כל כך)". 
זרובינסקי טען שהוא ושכניו בבניין בו הוא גר "מרגישים נצורים" בגלל ההפגנות והוסיף שאף גרמו לו לבטל פגישות וסידורים כבר כמעט חודשיים וחצי. 
"והשוטרים? בכלל לא נראים בשטח או שעוברים בסמוך וממשיכים בדרכם כאילו הכל טוב או שיש איזה 2 שוטרים שסתם עומדים בצד ומביטים בנעשה", הוא כתב. 
"עמי אשד מאפשר למפגינים לעשות מה ב*** שלהם. דבר שלא היה מתאפשר בשום מחאה אחרת. לא מאמינים? נחכה שייגמרו המחאות, וכל אחד מאיתנו יחליט שהוא מפגין בעד או נגד משהו שמפריע לו ויחסום צומת מרכזית בעיר כלשהי. תעדכנו אם פינו אתכם תוך 3 דקות או תוך 4 דקות, ואם קיבלתם תוך כדי רק כאפה או מים מסריחים ממכתזית לתוך הפנים בשילוב טייזר. 
"עמי אשד נכשל בתפקידו לשמור על החוק ופוגע בחיים הרגילים של שאר התושבים. אין פרשנות אחרת, גם אם בחדשות והמפגינים מוחאים לו כפיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טוב מאוד
    טוב מאוד . לצערי 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק הפגנות משבשות יכולות להשפיע על החבורה המטו*רפת שם למעלה. הפגנות נוסח 2011 לא הביאו כלום. אסור להיות ילדים טובים. רק מי שעושה בלגן, מקבל משהו. זה החיים.
    סגור
  • 1.
    מי זה יבגני זרזיצקי הזה?
    ג'יזס 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעניין נוסף כוכב הרשת אלטאיר שמעוני יצא נגד ביבי: לא יתכן שתעשה מה שבז*ן שלך
    סגור