ויראלי

מאיה ורטהיימר כמעט נהרגה? כך ניצלה מאסון בתוך המעלית

מנחת הטלוויזיה והשחקנית מצאה את עצמה במעלית כשלפתע התקרה שלה התמוטטה. "בהלם. הולכת להגיד הגומל", עדכנה את מאות אלפי עוקביה
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
מלבד היותה אושיית רשת ושחקנית מצליחה, כנראה שמאיה ורטהיימר תהיה הראשונה להודות שמרפי אוהב מאוד ללוות אותה בחייה, אך למזלה נראה שגם יש השגחה עליונה שמלווה אותה ושומרת עליה שתצא בשלום ובחתיכה אחת בכל פעם שהיא נקלעת לדרמה כזו או אחרת.
זה התחיל בדצמבר האחרון בהצפת הדירה שלה בניו יורק בה היא מתגוררת עם בעלה קונסול ישראל בניו יורק אסף זמיר וביתם אסיה, המשיך בתקרית השום בינואר בה ורטהיימר ניסתה לרפא כאב אוזן טורדני בעזרת שום שהכניסה לאוזנה וכמעט גרם לה לנזק בלתי הפיך, והיום (שני) המשיך למיני דרמה במעלית כשהתקרה נפלה.
ורטהיימר שמחלקת את זמנה בין ניו יורק לישראל נמצאת בימים אלה בארץ, והיום מצאה את עצמה עולה במעלית כשלפתע חתיכה גדולה מתקרית המעלית השתררה ממקומה ונפלה על רצפת המעלית. למרות ההלם שאחז בה, ורטהיימר נשארה רגועה באופן יחסי, וכיאה לאושיית רשת מובילה שלפה מיד את הפלאפון ותיעדה את התקרית שהייתה יכולה להיגמר בצורה הרבה יותר מסוכנת לו הייתה החתיכה פוגעת בראשה או היו משתחררים חלקים נוספים במעלית.

"אתם רואים אותי בהלם", כתבה ורטהיימר על גבי הסרטון הקצר שתיעד את המיני דרמה. "אוקיי, אני הייתי במעלית", אמרה ורטהיימר, "וזה נפל מהתקרה", כיוונה את המצלמה לתקרת המעלית כשהיא מתעדת את החוטים המשתלשלים מהחלק שהשתחרר ונפל. "הולכת להגיד הגומל", עדכנה את 532 אלף עוקביה לסיום כשבסטורי נוסף תיעדה את איש התחזוקה שהגיע לתקן את המעלית וסיכמה: "טוב שבאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה