ויראלי

יובל המבולבל מרגש עד דמעות: "הייתה סגורה בעצמה ולא מתקשרת"

יובל שם טוב, כוכב הילדים, התארח לראיון בו סיפר על ההליך לשינוי מגדרי שעוברת בתו פלד: " היא סיפרה לנו את האמת שהיא הסתירה במשך כל חייה. התגובה הטבעית שלי הייתה: 'איזה יופי', כי באמת הרגשתי איזה יופי שהיא פתוחה לספר לנו את זה ושהיא מודעת לזה"
מערכת ice |  1
כוכב הילדים, יובל המבולבל (צילום פלאש 90)
יובל המבולבל, מי שנחשב לכוכב הילדים אולי הגדול בישראל, הצליח לרגש מדינה שלמה כאשר חשף לראשונה ביוני האחרון כי בתו פלד עוברת הליך של התאמה מגדרית. אבל היום (שלישי) יובל שם טוב התארח בפאנל של "מדברות על זה" בקשת 12 לכבוד יום המשפחה, וסיפר על כל ההתנהלות המשפחתית
שם טוב סיפר על הרגע בו חשף את ההליך של בתו: "יום אחד היא... זה יפה שאני אומר היא, פעם הייתי מתבלבל עכשיו זה בא לי טבעי. היא סיפרה לנו את האמת שהיא הסתירה במשך כל חייה. התגובה הטבעית שלי הייתה: 'איזה יופי', כי באמת הרגשתי איזה יופי שהיא פתוחה לספר לנו את זה ושהיא מודעת לזה".

עוד סיפר על זה: "היא הייתה מאוד שקטה, מאוד סגורה בבית ובתוך עצמה. כמעט לא מתקשרת, גם עם האחים וגם איתנו. ומאז שהיא יצאה החוצה עם הסיפור הזה, פשוט כיף לראות איך היא נפתחה. היא התקבלה גם לבית ספר למוזיקה והיא מנגנת ויוצרת, נפתח שם משהו כיפי".
לסיום טען: "פונים אליי הרבה הורים וגם בני נוער, שואלים אותי, וזה לא שאני איזה גורו שמבין בדבר הזה אני רק יודע משהו אחד פשוט, צריך לתת לכל ילד וילדה את המקום שלהם להיות מי שהם, להיות נאהבים. ברגע שיש את החיבוק מהבית, פתאום הכל כבר לא מעניין. לא מעניין אותם מה יגידו בחוץ או בתקשורת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יובל
    אדעד פוראבר 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הכיפאק של בן אדם ושל הורה
    סגור