ויראלי

נועה קירל במסר לאגם בוחבוט: "התקשורת אוהבת לנפח דברים"

לאחר שטענה כי הנציגה הישראלית לאירוויזיון התרחקה ממנה, קירל הסבירה: "אני יכולה להגיד שאני מאוד מאוד אוהבת אותה ומאחלת לה בהצלחה, ומפרגנת לה מכל הלב, מהלב שלי, אני תמיד מפרגנת לכולם ורוצה שלכולם יהיה טוב", וגם: החשש לקראת האירוויזיון
מערכת ice |  5
נועה קירל (צילום מסך חדשות 13)
רגע אחרי שכבשה את הבמות הגדולות בישראל ורגע לפני שתיקח חלק באירוויזיון 2023 שייערך בליברפול בירת המוזיקה של אנגליה, כשעל פי התחזיות היא במקום החמישי, נועה קירל גם נבחרה לשגרירה החדשה כחלק מהמיתוג של אל על.
בראיון ל-TMI סיפרה קירל על התקופה האחרונה: "רוגע אין פה. אבל בלי קשר לאירוויזיון גם לא יהיה, כי אני לא בן אדם רגוע. אבל כן, יש אירוויזיון וזה גדול וזה מלחיץ, זה מאוד מרגש וזה כיף וזה מאתגר, ואני כל היום על הדבר הזה. אני קמה בבוקר אירוויזיון והולכת לישון אירוויזיון וזה מאוד מרגש".
 
על כך שהיא מדורגת גבוה בתחזיות: "ברור. בגלל שזה עוד לא קרה. שעוד לא יצא השיר וכבר מקום חמישי, שזה קודם כל וואו וזה מרגש, אבל דברים יכולים להשתנות. והשיר שלי עוד לא יצא, אז פתאום זה יכול לרדת ממקום כל כך גבוה למקום כל כך נמוך. אי אפשר לדעת. אני מנסה לנתק את זה ולהתרכז בשיר שלי ולהיות חיובית. ברור שזה מלחיץ. זו תחרות שהיא נשענת הרבה על פוליטיקה באמת. אני מקווה שזה לא ישפיע על הדירוג שלי, וגם אם כן, אין לי איך לשלוט על זה, זה לא שלי. אני באה לתת את ה-100% שלי ולעשות את הכי טוב שאני יכולה כדי לייצג את המדינה שלי, ואם משהו ישפיע פוליטית, זה לא עליי".

מה חשבה על הראיון של אגם בוחבוט שטענה כי הן התרחקו בגלל קירל: "לא יודעת אם הופתעתי או לא, אני יכולה להגיד שאני מאוד מאוד אוהבת אותה ומאחלת לה בהצלחה, ומפרגנת לה מכל הלב. אנחנו לוקחים דברים בפרופורציות ובכיף ובצחוקים, והכל תמיד באווירה טובה. האמת שלא יצא לנו לדבר. אני בטוחה שאם אני אראה אותה אנחנו נדבר והכל מהצד שלי לפחות יהיה בווייב טוב ובכיף ובאמת באווירה טובה".
סכסוך עם אנה זק? "לא, אני פשוט חושבת שתקשורת כמו תקשורת אוהבים לקחת ולנפח ולייצר אייטמים וזה בסדר, זאת העבודה שלכם וזה מה שאתם יודעים לעשות, וכל עוד מקבלים את זה באהבה ובפרופורציות, ואני תמיד מתמקדת בעבודה שלי וברוך השם יש עבודה ועבודה קשה. וזה הדבר הכי חשוב. מהלב שלי, אני תמיד מפרגנת לכולם ורוצה שלכולם יהיה טוב"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נועה
    ד 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוועה את. ילדה קטנה ומפונקת. מגילעה מחליפה בחורים כמו. נעלים בושה. צוחקת. על. אחרים.
    סגור
  • 3.
    זוכרים שנעה הזאת התפרסמה בקליפ שבו היא הורגת איש ביטחון
    שלומציון המלכה 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וסוחבת את הגופה שלו בשיר "קילר" ? מדהים אותי שאף אחד לא דיבר על זה אז ? היו צריכים להוריד מהיו-טיוב שיר כזה אבל כולם רק דיברו על המיניות המתפרצת של בת ה-13 ? ומה עם זה שהיא וחברותיה בקליפ דפקו משהו בראש של איש הביטחון והוא התעלף והן גררו אותו ? אחר כך מתפלאים למה גדל פה דור בלי מוסר . העיקר המיניות המתפרצת של הילדה ... גועל .
    סגור
  • 2.
    לא רק התקשורת אוהבת לנפח דברים
    אבישי שילוני 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם זמרות אוהבות לנפח דברים. עם בטוקס או עם סיליקון
    סגור
  • 1.
    די כבר עם נועה
    תמר 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    5 3
    היא בן אדם הכי מזוייף שיש
    סגור
  • ממש
    עומרי המושלמוש 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נועה הרבה יותר טובה מאגם המלא אגם לא תגיע לרגליים של נועה
    סגור