קריירה ולימודים

"נועה קירל פיטרה אותי, אז עברתי לעבוד עם אגם בוחבוט"

ויקי חלמי, הרקדנית שעברה גם עם נועה קירל וגם עם אגם בוחבוט חושפת: "התחלתי אצל נועה קירל, פוטרתי. והמשכתי לאגם בוחבוט. רצו פנים חדשות"
מערכת ice |  3
אגם בוחבוט, נועה קירל (צילום יוטיוב/ אגם בוחבוט, נועה קירל)
נועה קירל ואגם בוחבוט נחשפו לאחרונה בסכסוך חדש ששיגע את הביצה הישראלית. אחרי שבוחבוט יצאה נגד קירל ואמרה בריאיון ששתי הזמרות "לא חברות", נועה קירל הגיבה לראשונה והכחישה מריבה כשאמרה: "זה היה בצחוק".
היום (חמישי) ב-TMI פרסמו קטעים בלעדיים מתוך הפרק הקרוב של "נינג'ה ישראל" בקשת 12, בו  אחת הרקדניות שעבדה גם עם קירל וגם עם בוחבוט חושפת את האמת: "אני ויקי חלמי, בת 26, מרמלה, רקדנית, שחקנית וגם נינג'ה, מסתבר", סיפרה המתמודדת באודישנים לתוכנית.
ויקי חלמי המשיכה: "איפה שיש רקדנים - אני שם, הופעות של אייל גולן, משה פרץ, אייל גולן ומשה פרץ, אייל גולן ואתניקס". בהמשך, היא הטילה פצצה גדולה כשחשפה: "רקדתי עם נועה קירל, נכנסתי לקאסט של אגם בוחבוט". בשלב זה עצרה אותה המגישה רותם סלע ושאלה: "רגע,  אבל... נועה קירל ואגם בוחבוט הן מתחרות".
חלמי השיבה לה: "נכון, "התחלתי אצל נועה קירל, פוטרתי. והמשכתי לאגם בוחבוט. רצו פנים חדשות". סלע הוסיפה: "ואצל מי הכי טוב לרקוד?", לכך חלמי השיבה: "די, זה שאלות שאסור לשאול, זה מסכסך, יפטרו אותי גם מאגם. זה לא עובד ככה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין כמו אגם בוחבוט
    רמי 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין כמו אגם בוחבוט
    סגור
  • חחח
    האובססיבית של אגמי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתחתן איתי
    סגור
  • 1.
    רקדנית
    אילן 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחח ידוע שאצל אגם ולא אצל הפוסתמה הזאת
    סגור