ויראלי

מדוע הכוכבת ההוליוודית רצה בעירום מלא במסדרונות המלון?

אליסון ברי זעזעה לא רק את בעלה, דייב פרנקו, אלא גם את המעריצים שלה, כאשר העלתה בסוף השבוע האחרון סרטון בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא תועדה כשהיא רצה עירומה במסדרונות מלון בלוס אנג'לס. זו הסיבה
מערכת ice | 
אליסון ברי (צילום אינסטגרם Alison_Brie@)
אליסון ברי זעזעה לא רק את בעלה, דייב פרנקו, אלא גם את המעריצים שלה, כאשר העלתה בסוף השבוע האחרון סרטון בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא תועדה כשהיא רצה עירומה במסדרונות המלון הלונדוני ווסט הוליווד בלוס אנג'לס שבארצות הברית.
בסרטון, כוכבת "GLOW" נראה רץ במסדרון עירום לגמרי לפני שהוא דופק על דלתם של בני הזוג ששהו במלון. "מה לעשות כשבעלך חש חרדה מהבכורה של הסרט שלו"? כתבה בכיתוב לסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. מחכה שדייב יענה... הוא חושב שאני במקלחת", הוסיפה בכיתוב לסרטון באינסטגרם.
מה רגעים לאחר מכן, פרנקו בן ה-37, לבוש בחלוק, פותח את הדלת ומסיט את מבטו בהלם. "ערב בכורה שמח", צועקת השחקנית על פרנקו שנראה מבוהל מהם וקרא לה לצאת מיד מהחדר. "עשיתי כבר שלוש הקפות", אמרה לו הכוכבת.
בני הזוג פרנקו וברי שהו בלוס אנג'לס לרגל הבכורה של הסרט "מישהו שנהגתי להכיר", שנכתב על ידי בני הזוג, בבימויו של פרנקו ובכיכובה של ברי. הסרט זמין כעת באמזון פריים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה