ויראלי

גרושתו של אוהד בוזגלו עברה ניתוח בחזה: "זה מלחיץ"

פאני בר מוחא, כוכבת הבוזגלוס, חשפה כי עברה ניתוח להחלפת שתלים, 13 שנה אחרי שעשתה ניתוח להגדלת חזה: "זה מלחיץ כי זה בכל זאת זה ניתוח. אני לא יודעת ממה העייפות הזאת שיש לי, אבל היא לא נגמרת"
מערכת ice |  3
פאני בוזגלו (צילום אינסטגרם)
כוכבת "הבוזגלוס" וגרושתו של אוהד בוזגלו, פאני בר מוחא, עברה שלשום (ראשון) ניתוח בחזה שלה, 13 שנים אחרי שעשתה ניתוח להגדלת חזה. פאני העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה על החששות שלה מהניתוח - לפני ואחרי שנכנסה.
"יום הניתוח הגיע בשעה טובה, חיכיתי לזה המון זמן", אמרה בפתח דבריה. "אני כבר בחדר הפרטי שלי, זה הולך להיות חדר ההתאוששות". בהמשך, סיפרה בר מוחא: "ממש תכף נכנסת לניתוח להחלפת שתלים, משהו שעשיתי לפני 13 וחצי שנים והגיע הזמן להחליף, זה צורך בריאותי".

אני הוסיפה: "אז זהו, הגיע הזמן, וזה מלחיץ כי זה בכל זאת זה ניתוח. מבטיחה לשתף אתכם אחרי ההתאוששות". בהמשך, אחרי שיצאה מהניתוח, פאני עמדה בהבטחה שלה ואכן שיתפה את העוקבים שלה: "אז הגעתי הביתה אחרי הניתוח שעבר ברוך השם בהצלחה. זה מאחוריי, ובניתוח להחלפה אין את ההגבלה בתנועה כמו שיש בניתוח ראשון".
בר מוחא סיכמה: "באתי לאמא שלי להתארח כמה ימים עם הילדים כדי להיות במנוחה, לשמור על עצמי, ובעיקר לישון כי אני לא יודעת ממה העייפות הזאת שיש לי, אבל היא לא נגמרת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עד מתי אלוהים עד מתי כתבות רדודות ומטומטמות
    דנה 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אהבלה במדינה הזאת חושבת שהיא מעניינת אותנו אז אני מודיעה לכם חגיגית אף אחת מהפוסטמות החל מברזני ועוד וכלה בפאני ועוד לא מעניינים אותנו אז חאלאאטטסססססס
    סגור
  • 2.
    כוסית על
    אמיתי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מבין איך היתה נשואה לבדיחה הזה
    סגור
  • 1.
    הזוי
    יניב 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פאני בוזגלוס אישה מפלסטיק! תתחילי לעמוד בוותרינות של מותגיי אופנה לנשים אחלה בשבילך את ממש בובה בוותרינה בהצלחה
    סגור