ויראלי

אופירה אסייג עוברת בגידה? "מאמצע המגרש במספרת לחיבורים"

מי שהתחבא בתוך מצנפת הרמזים והודיע כי אינו יכול עוד וביקש להסיר את המסכה הוא לא אחר מאשר אחד ממגישי הטלוויזיה האייקוניים בישראל רפי גינת, אך אופירה הייתה בטוחה שמדובר בשותף שלה: "אל תגיד לי שזה ברקו", קראה. "אומייגאד. חלום שלי להגיד לך שזה ברקו", אמר עידו רונזבלום המגיש
מערכת ice |  11
אופירה אסייג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי עונה שלמה בה נתן רמזים, רדף אחרי המתמודדים מאחורי הקלעים, אמש (שבת) נחשף בזמר במסכה של קשת 12 כי מי שהתחבא בתוך מצנפת הרמזים והודיע כי אינו יכול עוד וביקש להסיר את המסכה הוא לא אחר מאשר אחד ממגישי הטלוויזיה האייקוניים בישראל רפי גינת.
אלא שאם שואלים את אופירה אסייג, היא בכלל חשבה על מישהו אחר. היא ואייל ברקוביץ' יודעים אחד על השנייה הכל ועובדים בצמוד גם בתוכנית רדיו יומית ב-102FM וגם ב"אופירה וברקוביץ'" בקשת 12.
אופירה הייתה בטוחה שמדובר בשותף שלה: "אל תגיד לי שזה ברקו", קראה. "אומייגאד. חלום שלי להגיד לך שזה ברקו", אמר עידו רונזבלום המגיש, "אם זה ברקו, הבאת גול" ואופירה השלימה אותו: "מאמצע המגרש במספרת לחיבורים".
עוד הוסיף: "אני 50 שנה בטלוויזיה והנה התחלתי לעשות שטויות. שרתי שתי אוקטבות מעל מה שאני שר. צדי מה שלומך מותק? שנים לא נפגשנו. נפגשנו לפני איזה 50 שנה, היינו שני בחורים צעירים".

עוד הוסיף: "את אופירה המותק הזו אני זוכר שהיא התחילה. אני הייתי הכרוז של מכבי תל אביב שהיא הייתה כתבת קווים, שאלו אותי אם זה נכון שהייתה נכנסת כשהם עירומים ולא עירומים, אופירה אמרה: "הייתי נכנסת לכל מקום", ועל סטטיק ובן אל אמר: "כשאני הגשתי כלבוטק, הם היו ילדים שאמא לא הרשתה להם לראות"
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    גועל נפש
    רוני 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לה פה כמו אסלה
    סגור
  • 9.
    ניכנסה לחדרי הלבשה.
    פטיש ברזל 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיפורים על אופירע לא קטנים. היא ניכנסה גם ניכנסה לחדריי ההלבשה. והיו ימים גם למיטות המאמנים. (לכאורה) למה מה חשבתם בזמנו איך הצקדמו הנשים ??? לצערי זה נכון נשים קודמו בכל מקום רק דרך המזרן של הבוס או בעל המאה !!! וזו התקופה בה מדובר שהתחילה את הריצה על הקווים !
    סגור
  • 8.
    עוד הפעם אייטם על אופירע הרעה
    ברוך אסולין 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד הפעם אייטם על אופירע אסייג המכשפה הרעה. כמה היא משלמת לכם על כל אייטם? תתביישו לכם. פשוט תתביישו. אופירע אסייג היא אחת הנשים הכי רעות שיש כיום במדינת ישראל. להזכיר לכם איך היא צרחה בשידור חי על אחד הפרשנים ב-103 fm?
    סגור
  • 7.
    צחנה
    דוד 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירע פסולת
    סגור
  • 6.
    לזוג השקרנים
    אזרחי ישראל 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די די די אופירע תולעת מכרסמת ושולחת רעלים מרוקאית מופרעת פה פח אשפה מנסה להשתכנז לא יעזור לך חלולה וזה שיושב לצידך מטורלל שני קירקס חולה נפש תוכנית גרועה בתקוה ששר התקשורת תחרים אותכם ברברים
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    השופטים של הזמר במסכה
    רותה 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם כל הכבוד לדופטים המפורסמים. אבל בתחלס בקושי קלעו כשהיה להם את הרמזים. אז מה היתרון שלהם עלינו? חוץ מזה שהם מתעשרים .....
    סגור
  • 4.
    ביזיון
    דרומי 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מי זה מעניין נראה לי שאופירה משלמת לעיתונאי כדי שעשו עלי כתבה את סתם בחורה משעממת ואישה רעה
    סגור
  • 3.
    אסייג
    גידו 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מי היא מעניינת הנוכלת הזקנה המכוערת אסייג
    סגור
  • 2.
    את מי זה מעניין
    אבי 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין לכם מה למרוח כל יום כתבה על אופירע למה מי היא במה היא טובה זמרת ? שחקנית? פרופסורית היא כלום חוץ מזה שהיא מחוברת לשמאל ומלכלכת על הימין וזה הפיצוי שהתקשורת משלמת
    סגור
  • 1.
    סתם
    יסמין 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כותרת מפגרת לגמרי
    סגור
  • הכותרות שלהם תמיד נבזיות (ל"ת)
    אבל זה השיא 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור