ויראלי

גרושתו של אייל גולן מתכננת קאמבק? "מאוד חסר, להכל יש זמן"

דניאל גרינברג השיבה לשאלות על המחיר הגבוה של המותג שלה וחשפה: "שיש משהו שנותן ביטחון בחום ואהבה של אדם קרוב לפרוק את הלב של כל היום, להתחבק ולשים את הראש. יכולה לומר שבתקופה הנוכחית זה מאוד חסר, אבל אני מאמינה שלכל דבר יש את הזמן המדויק שלו"
מערכת ice |  6
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
אחרי הטענות הקשות שספגה בשל המחירים שהיא דורשת למותג החדש של MIEL, גרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג, ערכה סשן של שאלות ותשובות נוקב במיוחד עם עוקביה ועוקבותיה.
בין היתר השיבה לשאלה 'איך זה לחיות לבד ללא בן זוג עם כל כך הרבה על הראש? לא בא לך מישהו לישון לידו?', כשכתבה: "אין בן אדם שמעדיף להיות לבד על הביחד. ואם יש כזה, זה אז זה רק מישהו שיצא מביחד של הרבה זמן רוצה את הלבד שלו לפרק זמן. כמובן שיש משהו שנותן ביטחון בחום ואהבה של אדם קרוב לפרוק את הלב של כל היום, להתחבק ולשים את הראש. יכולה לומר שבתקופה הנוכחית זה מאוד חסר, אבל אני מאמינה שלכל דבר יש את הזמן המדויק שלו".

על הטענות הקשות שעלו על מחירי המותג החדש שלה MIEL השיבה: "הבגדים הם בהחלו וואו ובאיכות ובין אם במראה הוויזואלי והפיזי שלהם, קיבלתי המון הודעות מחבקות מצד העוקבות שלי, על כך שהכל וואו והמחירים לא מאפשרים במיוחד לא כשאת אמא ל-3 ו-4 ילדים. אנחנו בוחנים בצורה מקיפה את כל הדבר הזה וכי לי אישית כאמא זה בהחלט מובן ואני גם מצדיקה אותן. אחנו נפעל במסגרת היכולת של המותג על מנת לעשות כל שביכולתנו כדי להוזיל עבורכן את העלות באופן יחסי למותג".
התגובות הרעות שקיבלה: "תגובות רעות הן מאנשים רעים ואנשים רעים לא יצליחו להגיע אליי כי אני מזמן לא מתרגשת ממה יגידו. הדבר היחיד שהפריע לי זה הרצון של העוקבות שלי לרכוש וחוסר היכולת. אני ביומיים מאוד מעורבים וגם בוכה לא מעט, כי אני גם בנאדם ואני מתפרקת לפעמים וכי זה מצב שבאופן אישי מובן לי ודוחק אותי לפינה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    די!!! נמאס מהכתבות על גרינרג וגולן. הם בהחלט לא דוגמא.
    שר' 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש אנשים דלגו עליהם
    סגור
  • 4.
    וואוו
    א.ש.ל 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש עמוקה...
    סגור
  • 3.
    גרושתו
    דור 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העולם מתהפך ואתם מתעסקים בשטויות...
    סגור
  • 2.
    נמאס ממנה
    דליה 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס מהקרציה הזאת וכל גועל הנפש שלה. אייל לא אהב אותך הוא עשה סיבוב וממשיך. די לכפות על הציבור את הסירחון שלך. את פשוט לא מעניינת
    סגור
  • 1.
    חלאס איתה שמישהו יז... אותה כבר (ל"ת)
    דן 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא שווה
    עדינה 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מגיע לה את אייל
    סגור