ויראלי

בן אל תבורי ואביו סיימו את הנתק? המהלך המרגש נחשף

שימי תבורי שרק לאחרונה הגיע לבקר את בנו אחרי תקופה ארוכה שלא התראו ולהכיר גם את זוגתו החדשה דניאל לוי, בדרך גם להוציא עמו דואט חדש ומפתיע שישים את כל הדם הרע מאחור
מערכת ice |  3
בן אל ושימי תבורי (צילום אינסטגרם/ בן אל תבורי, פלאש 90/ תומר נויברג)
שימי תבורי הוא ללא ספק אחד הזמרים המוערכים והאהובים בישראל. רק השבוע הוא נתפס כשהוא בדרך לבקר את בנו, בן אל תבורי ולהכיר את זוגתו החדשה דניאל לוי שהגיעה עמו מארצות הברית. אבל מסבתר שיש עוד הרבה מעבר לכך על הכוונת עבור השניים, כפי שפורסם לראשונה ב-TMI.
בן אל תבורי נחת לפני שבועיים בישראל לביקור מולדת ממושך כשהוא עם כוונות טובות לשנות ולתקן. הוא נמצא על פי הפרסומים בהליך הדברות לפתרון המחלוקות עם אם בנו, אורטל עמר, וגם ערך מפגש הכרות בין אימו אביבה תבורי לזוגתו דניאל לוי. אחרי הפגישה עם אביו, נודע שהייתה פגישה נוספת הפעם עם חלק מאחיו הגדולים.
 
השניים דיברו ביניהם על הרצון המשותף לדואט ויש כוונה הדדית להשלים את המהלך. טרם קבעו תאריך לעבוד על שיר כזה, אבל לפחות בשלב זה, כשהכל על מי מנוחות, בן אל ושימי תבורי מתכננים להוציא דואט משותף במהלך 2023.
תבורי האב סיפר לאחר המפגש: "יצאתי לפגוש את בן אל, התגעגענו אחד לשני, הבן שלי לא? משפחה. הגעתי לשמוע ממנו מה עבר בחו״ל, מה הוא מתכוון לעשות בהמשך, הוא כיבד אותי בג׳חנון, ודיברנו על נושאים משותפים, היה פשוט עשר".

תבורי, שחגג לאחרונה את את יום הולדתו ה-70, התייחס לאחרונה לפירוק של הצמד המצליח סטטיק ובן אל, הוא יבצע דואט עם בנו בן אל תבורי, והפתיע כשענה: "אין לי מושג, אולי בעתיד, אי אפשר לדעת. הייתי שמח לזה, אבל הזמן יעשה את שלו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין כמו מישפחה (ל"ת)
    רמי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    משפחת תבורי דיי, אכלת כבר לכולם את הראש. עוני? (ל"ת)
    ג’ו עמר 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שימי הבן ואבא
    צנב, 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימי המבוגר לא רוצים אותך יותר תירד ל מחתרת ותפסיק לבקש נדבות ולבכות הבן שלך פי כמה וכמה יותר טוב אתה תהרוס לו את החיים זה ידוע לכולם שלא תיהיו ביחד בשירים לעביר אליהם
    סגור