ויראלי

מעיין אדם חוטפת ביקורת ממשפיענית רשת אחרת: "דוחה ת'תחת"

דניאל עמית יצאה בחריפות נגד אדם וכתבה: "אני בתור בן אדם לא אבקש בחיים משהו יותר ממישהו כדי להציג את זה ש"רק אצלי יש את ההנחות הכי גדולות, מקטין חברים לתחום", ואיך השיבה המשפיענית?
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
קרב המשפיעניות החדש יוצא לדרך? דניאל עמית נגד מעיין אדם בגלל שהאחרונה זכתה לשיתוף פעולה שבמסגרתו העוקבות שלה יוכלו להשתמש בקוד שיעניק להן 10% הנחה לליין של מוצרי ארגניה.
דניאל עמית העלתה הערב (ראשון) סטורי בו היא כותבת שנמאס לה שיש חברות ומותגים שנותנים למשפיעניות מסויימות הנחה גדולה יותר לעוקבים שלהן ביחס לשאר המשפיעניות - "אני בתור בן אדם לא אבקש בחיים משהו יותר ממישהו כדי להציג את זה ש"רק אצלי יש את ההנחות הכי גדולות" כי זה דוחה תתחת ומקטין חברים לתחום״. לאחר מכן הבהירה שכיוונה את דבריה לאדם.

המותקפת הגיבה בסטורי שהעלתה: ״קריאה להפסקת תחרות היא למעשה קריאה שלא לציית לחוק ההגבלים העסקיים ואף ליצור הגבל עסקי. זו עבירה חמורה בגינה ניתן לעמוד לדין אז אני מציעה לכולם שלא לעשות זאת, גם אם הם כועסים״
תגובתה המלאה של מעיין אדם לערב טוב עם גיא פינס הייתה: ״א- מאוד גאה להשתמש בכוח הצרכני שאתן נותנות לי כדי להוריד מחירים מול החברות. זה תפקידי בעיניי. ב- התנאי שאני מציבה לכל מותג לפני חתימה הוא שאוכל להביא לכן את המחיר הכי טוב בשוק, אחרת בשביל מה אתן צריכות אותי או כל אחת אחרת. שנרוויח על גבכן? ג- אני לא עובדת אצל המותגים ולא אצל ״חברים לתחום״ אני עובדת אצלכן, אם אתן לא מרוויחות- אני לא מרוויחה. ויתרתי על לא מעט קמפיינים עבור זה, היו מותגים שלא הסכימו, אבל הרווחתי הרבה יותר בלונג ראן. ואני ממליצה על דפוס הפעילות הזה בתחום".
עוד מסרה: "ד- עולם הצרכנות הוא עולם תחרותי, על פי חוק, כי תחרות מטיבה עם הצרכן. ה- קריאה להפסקת תחרות היא למעשה קריאה שלא לציית לחוק ההגבלים העסקיים ואף ליצור הגבל עסקי הלכה למעשה- זו עבירה חמורה בגינה ניתן לעמוד לדין אז אני מציעה לכולם שלא לעשות זאת, גם אם הם כועסים״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אכן מעיין אדם דוחה את התתחת ודוחה כל בר דעת (ל"ת)
    דודו 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור