ויראלי

תיעוד דרמטי: שוטרי יס"מ יצאו לטיול אופניים וניצלו בנס מאסון כבד

שני שוטרי יס"מ מתל אביב יצאו לאחרונה לטיול עם אופני השטח שלהם במדבר, כשלפתע התרחשה דרמה גדולה שכמעט הסתיימה באסון כבד, כשאחד מהם כמעט נפל לתהום וצליח להיחלץ מהמצב בשנייה האחרונה בזכות חברו. צפו בתיעוד הדרמטי
מערכת ice | 
שוטרי היסמ (צילום צילום מסך מפייסבוק בוקי נאה)
שני שוטרי יס"מ מתל אביב יצאו לאחרונה לטיול עם אופני השטח שלהם במדבר, כשלפתע התרחשה דרמה גדולה שכמעט הסתיימה באסון כבד, כך פורסם השבוע בדף הפייסבוק של "סיור פלילי בחצר האחורית של תל אביב עם בוקי נאה".
בתיעוד שעלה לרשתות החברתיות והפך ויראלי, אחד מהשוטרים תיעד במצלמה שהונחה על הקסדה שלו, את הנסיעה. השוטר שתיעד נשמע אומר לשוטר השני שנוסע לפניו: "שחרר, שחרר, זה הזמן, זה הזמן". שניות ספורות לאחר מכן, אותו שוטר שנוסע מקדימה מתהפך באוויר עם האופניים שלו וכמעט נופל לתהום, זאת בזמן שהשניים וסעים על שביל צר במיוחד בין ההרים.
השוטר מצליח לתפוס עם יד אחת את השביל באמצע, ועם היד השנייה את האופניים. השטר רץ אליו והוא אומר לו "תפוס אותי". השוטר השני תופס אותו, אומר לו "תפוס את האופניים", ומצליח להציל אותו ברגע האחרון ממוות. בהמשך, אותו שוטר מנסה להרגיע את חברו, אומר לו "שיצא בזול", ועוזר לו להתאושש מהטראומה הענקית שכמעט והסתיימה באסון כבד. צפו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה