עסקי ספורט

שוב אלימות קשה במגרשי הכדורגל: "שוטרים איבדו עשתונות, היה מפחיד"

בסיום משחקה של מכבי תל אביב בטדי מול בית"ר ירושלים, התפתחה קטטה בין שוטרים לאוהדי הצהובים מת"א, במסגרתה 10 אוהדים הועברו לחקירה: "ראינו ששוטר דחף אוהד אחרי שנוצרה צפיפות ביציאה, הוצאנו מצלמות ואז השוטרים איבדו עשתונות ודחפו כל מי שזז. כולם חטפו מהם"
מערכת ice | 
שוטרים (צילום shutterstock)
האלימות הקשה במגרשי הכדורגל בישראל נמשכת: אתמול (שני) בסיום משחקה של מכבי תל אביב באצטדיון טדי מול בית"ר המקומית, שהסתיים ב-2:2, אירע אירוע מכוער מאוד כאשר התפתחה קטטה גדולה בין השוטרים לאוהדי הצהובים מתל אביב, בסיומה הועברו לחקירה 10 אוהדים.
אחד מאוהדי מכבי תל אביב שפך אור על מה שקרה בראיון שערך לערוץ הספורט: "הכל התחיל מזה שהייתה צפיפות עצומה ביציאה מהיציע בטדי. אלפים הולכים על שביל אחד וזה יוצר עומס לא הגיוני. הכל דחוס וזה פצצה מתקתקת. ראינו ששוטר דחף אוהד אחד, מסיבה שלא הייתה ברורה לנו, ואז שלפנו מצלמות כדי לתעד את האירוע. ברגע שהשוטרים ראו ששלפנו מצלמות השוטרים איבדו עשתונות. הם דחפו כל מי שצילם, היו כאלה שהצמידו אותם לקיר".
האוהד המשיך: "אני לא מבין את זה. באנו לראות כדורגל. מהשוטרים אנחנו צריכים לפחד? זה לא הגיוני. כל מי שניסה להרגיע את השוטרים חטף מהם, כאילו אסור לגשת אליהם. הייתה הרגשה מפחידה. זה הרגיש כאילו אנחנו בשטח סגור ועוין שכל מי שהתקרב חטף. אני אחשוב פעם נוספת לפני שאבוא למשחק הבא בטדי וזה רק בגלל השוטרים".
מדוברות המשטרה נמסר: "כוחות משטרה רבים, בסיוע סדרנים ומאבטחים, פעלו לשמירת הסדר הציבורי במניעת אירועי אלימות לקראת ובמהלך משחק הכדורגל. כבר לפני המשחק אותרו אוהדים שהם חמושים באבנים וכלי תקיפה. בסיום המשחק קומץ אוהדים החלו להפר את הסדר, בעקבות כך פעלו השוטרים למען מעצר המעורבים בכך. בסיום המשחק נפתחו מספר שערי יציאה לטובת אוהדי הקבוצות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה