ויראלי

"אני הילד של אוהד בוזגלו": ההצהרה הדרמטית שהטריפה את הרשת

אוהד בוזגלו, שנסע לחופשה יחד עם שתי נשים מרוסיה שהגיעו במיוחד בשבילו, חשף כי אותן נשים מקבלות הודעות מנערים ישראלים שטוענים שהם הילדים שלו: "אנשים הזויים ומצחיקים"
מערכת ice |  1
אוהד בוזגלו (צילום פייסבוק/ אוהד בוזגלו)
אוהד בוזגלו, כוכב הריאליטי ואחיו של מאור בוזגלו, החל לפני מספר חודשים משולש אהבה רומנטי וחריג בנוף הישראלי אחרי שיצא עם אלכסה ומריה. במרוצת הזמן, הקשר המשולש לא החזיק מעמד כאשר אלכסה החליטה לעזוב, כאשר מאוחר יותר גם מריה שמה סוף לקשר ביניהם.
השבוע, בוזגלו פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סדרת סטורים בו הוא חשף כי הוא הזמין שתי נשים מרוסיה, לחגוג עמו בחופשה באיסטנבול. היום (חמישי) חשף בוזגלו בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כי אותן בנות שהגיעו במיוחד בשבילו ממוסקבה, מקבלות עשרות הודעות מישראלים שמנסים להתחיל איתן.
בוזגלו חשף מספר הודעות שהן קיבלו, ביניהן הודעה אחת של ילד, ששלח לכריסטינה הודעה ובה הוא טען: "שלום כריסטינה, אני הבן של אוהד, את יכולה לספר לי למה הוא עזב אותי בשבילך?". בנוסף לסטורי שהעלה בוזגלו בו הוא חשף את ההודעה הוא כתב: "הנה עוד גאון, עכשיו זה נער אחר". זאת אחרי שכבר נשלחו הודעות דומות לאותן בחורות.
בהמשך, חשף בוזגלו בעוד סטורי כי נער נוסף כתב: "היי כריסטינה, אני הבן של אוהד". על כך כתב בוזגלו: "בימים אלו כריסטינה וטניה קיבלו עשרות הודעות מישראלים בכל מיני צורות וצבעים. מהצעות לחתונה ועד לקניית יאכטות וכולי. אנשים הזויים ומצחיקים. לפניכם ההודעה הקורעת מצחוק של נער מתבגר שרושם לה שהוא ילד ממני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בוז גלו
    דןדן 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהבל,,מי הוא בכלל? הזמין בחורות מרוסיה,,קודם נשים מטומטמות שהולכות אפילו בשביל הכסף שהוא משלם להן,,יש לו למה לא? כל המשפחה דפוקים
    סגור