ויראלי

גרושתו של אייל גולן מנפצת את האשליה? "אין סיכוי לקאמבק"

דניאל גרינברג סיפרה לעוקבותיה: "אנחנו לא שם והרבה מעבר. אוהבים ומעריכים אחד את השניה כאנשים וכהורים לילדים שלנו". מה עוד היא חושבת על הזמר?
מערכת ice |  1
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
אז יש קאמבק או אין קאמבק? דניאל גרינברג השיבה היום (חמישי) לשאלות העוקבים והעוקבות שלה על רקע הפרסום כי בילתה עם אייל גולן, הגרוש שלה במסיבה גם בלי ילדיהם המשותפים. היא נשאלה: "מה זה השמועות שאת מבלה עם איילוש יש מצב לקמבק? ואנחנו הכי נשמח אם כן".
על כך השיבה: "סדר כי מהבוקר אני מופגזת סביב הנושא.. לאייל ולי יש שני ילדים משותפים שאנחנו משתדלים לגדל אותם בצורה שתעטוף אותם מכל הכיוונים וחליחה שלא יגדלו בתחושה אחרת מזאת . ולכן העבודה היא אך ורק שלנו ההורים".

עוד הוסיפה גרינברג: "ברוך השם שאנחנו חברים מאוד מאוד טובים היום, כשזורם ונחמד אנחנו בהחלט מנצלים את הזמן למלא את הילדים שלנו באושר ובראייה בריאה לגביי אמא ואבא גרושים. בנוסף יש לנו מעגל חברים משותף, והגיוני שניפגש באירועים כאלה ואחרים וכן, אפילו נרים כוסית ונגיד תודה".
לסיום היא ניפצה את האשליות: "אין מצב לקמאבק, אנחנו לא שם והרבה מעבר. אוהבים ומעריכים אחד את השניה כאנשים וכהורים לילדים שלנו". והוסיפה כמובן לב קטן לסיום. אז כנראה שבינתיים אפשר רק להמשיך לחלום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז תימצאי לך גבר אחר שיעזור,לך לגדל את הילדים ויהיה שם בישבילך כול החים על תישארי לבד ותיתני לזמן לעבור בלי שתיתחתני שוב
    סגור