ויראלי

המתלוננת נגד שי אביטל בווידוי כואב: "אני בחרדות, מפחדת כל הזמן"

לין פאר, אחת המתלוננות נגד שי אביטל,, חשפה בכאב: "מבחינתי לדעת שהוא דורך איתי על אותה אדמה זה מחריד, זה עושה לי חרדות. אני מפחדת ממנו כל הזמן. קיבלתי איומים וקיבלתי הכפשות, באמת אני עברתי שנתיים לא קלות"
מערכת ice |  1
שי אביטל (צילום פייסבוק/ שי אביטל)
שי אביטל, סוכן הדוגמניות שחשוד בהטרדות מיניות של מספר רב של דוגמניות איתן עבד, כאשר לא פחות מ-30 תלונות שונות הוגשו כנגדו, נחת אמש (שלישי) בישראל אחרי שהוסגר מהולנד, כאשר עם נחיתתו הוא הועבר לחקירה במשרדי הימ"ר במטה מחוז ת"א, כאשר הבוקר הוא כבר הגיע לדיון בעניינו  בבימ"ש השלום בתל אביב. 
הבוקר, אריה אלדד ובן כספית ב-103FM שוחחו ברדיו 103FM עם אחת המתלוננות נגד שי אביטל, לין פאר, שטענה: "הקלה? אני לא יודעת כמה זו הקלה כשהפרקליטות מגישה לבית המשפט רק שני תיקי על שתי נשים שהתלוננו מתוך שלושים, כשאחת הבנות מהתיקים היא אפילו לא אני כרגע. אני מאוד מקווה שבעתיד הוא יישפט גם על עבירות שהוא עשה לעוד נשים, אני מאוד מקווה שאחת הנשים תהיה אני".
כשנשאלה אם אמרו לה מדוע התלונה שלה לא נספרה היא סיפרה: "לא אמרו לי שום דבר, אבל אנחנו נדע את זה בין כה וכה. כי אני די בטוחה, הולכים, גם על מה שהוא עשה לי, לחקור אותו בין כה וכה. כי הם לא יכולים לא לחקור אותו על עוד 28 נשים או 26 נשים שנשארו בצד. כאילו מה איתנו? איפה אנחנו בתמונה?".
לין הוסיפה: "זה פספוס של המדינה, של המשטרה שלנו, של הפרקליטות שלנו, שהדברים מתנהלים כמו שהם מתנהלים. זה הזוי מבחינתי, זה לא מקובל, זה לא אמור להיות. כי אני בטוחה שאם הדבר הזה היה קורה בחו"ל, הבן אדם הזה היה סובל סבל ייסורים, שלא נדבר שהיה נכנס לכמה שנים טובות לכלא בלי שאפילו ידברו איתו או יתנו לו איזה במה".
כשנשאלה האם תגיע למשפט אם יקראו לה ענתה: "אם יקראו לי אני אהיה שם. אני מסופקת מלראות את זה מהצד כי אני בטוחה שזה יהיה בכל מקום אפשרי וזה יהיה פתוח בפני כל המדינה, ככה שגם אני אראה את זה. כל עוד לא יזמנו אותי, לא אבוא. מבחינתי לדעת שהוא דורך איתי על אותה אדמה זה מחריד, זה עושה לי חרדות".
לסיום, כשנשאלה האם היא מפחדת משי אביטל, ענתה ללא היסוס: "אני מפחדת ממנו כל הזמן, כל עוד שהוא לא יושב בכלא אני ושאר המתלוננת, מן הסתם אני מפחדת ממנו. קיבלתי איומים וקיבלתי הכפשות, באמת אני עברתי שנתיים לא קלות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אביטל
    אורני 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסרס אותו ולהכניס אותו ל20 שנה בכלא חלאת אדם פגע בילדות טפשות שחיפשו מלוכה ןמצאו אתונות
    סגור