ויראלי

כוכבת הישרדות חושפת הכל: "זה היה מעליב, הרגשתי בדידות"

אלית מוסאיוף סיפרה בראיון ל-103FM: "היה רגע שאמרתי - 'אני רוצה ללכת הביתה, זה לא בשבילי, צדקתם'. בעלי בהתחלה אמר לי ללכת על הישרדות, ואז אמר שזה קצת קשה. אמרתי לו בתגובה - אני רוצה לעשות משהו בשבילי 100 אחוז, והוא השיב: 'צודקת, לכי על זה'"
מערכת ice |  2
הישרדות (צילום מסך רשת 13)
העונה החדשה של "הישרדות" רק חזרה לאחרונה לרשת 13 ואחת המתמודדות המסקרנות, אלית מוסאיוף, השורדת המבוגרת ביותר על האי, התראיינה לאיריס קול ב-103FM וסיפרה על הכעס שלה בעקבות היחס מהצעירים ממנה באי.
מוסאיוף פתחה ואמרה: "חשבתי שאני הכי קשוחה בעולם, כי ביומיום שלי אני אדם די חזק. הקושי שלי שנהיה מעבר לגיל שלי הוא שנחתתי פתאום באיזשהו מקום ואת מקבלת בום בפנים. זה לא כמו שזה נראה בטלוויזיה. את מה שחוויתי על האי השוויתי ללידה".

עוד טענה בזעם: "גילנות יש לא רק בהישרדות. כשהגעתי תייגו אותי כמו מאמא, אמא כזאת. 'מה עולה לך לראש?' האישה שהיא קצת חלשה ומגדלת ילדים. כשהגעתי לשם, בראש שלי אני בת 20, אל תייגו אותי בגלל שאני בת 50. בהתחלה ממש לא הרגשתי את זה ובגלל זה דיברתי על הגיל. הצעירים היו בקליקה משלהם".
מוסאיוף המשיכה: "אולי אני קצת קשה לעיכול, משהו בי יוצא יותר מאוחר, לא ישר צוחקת, והם לא היו יכולים לאכול אותי. זה היה מעליב מאוד, הרגשתי בדידות חזקה מאוד. זה מקום רחוק מהבית, אתה מרגיש הכי בודד בעולם. אתה גם צריך לשחק את המשחק, ולא היה לי למי לפרוק את הקושי. אמרתי שאני לא מוכנה לוותר, יש לי משפחה בבית ואנשים שכל כך מאמינים בי, ושאני לא אעשה זאת לעצמי. היה רגע שאמרתי - 'אני רוצה ללכת הביתה, זה לא בשבילי, צדקתם'. בעלי בהתחלה אמר לי ללכת על הישרדות, ואז אמר שזה קצת קשה. אמרתי לו בתגובה - אני רוצה לעשות משהו בשבילי 100 אחוז, והוא השיב: 'צודקת, לכי על זה'".
לסיום הודתה: "זו החוויה הכי טובה חוץ מהלידות של הילדים שלי, החוויה הכי טובה שהייתה לי בחיים וגם הכי קשה. אני יודעת שאני אישה חזקה שלא מוותרת בקלות, הולכת עם הלב. אולי אני קצת תמימה אבל עשיתי את זה בשבילי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביזיון בהישרדות מהצעירים
    חני אלית אל תתרגשי 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלית את אישה חזקה אל תעשי חשבון במיוחד לדורין המפלצת ורשעים היא גם תתבגר ותיזתקן לאישה הכי שפלה ובזויה בהיתנהגות שלה כלפיף
    סגור
  • 1.
    זה מה שהיה תמיד ומה שצפויי לכל מתמודד מבוגר בריאליטי
    יפה 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם אלית היתה עושה שיעורי בית כמו שצריך, היתה מגלה מראש מה צפויי לה בהישרדות. עכשיו היא מאוכזבת ומתלוננת. מה, היא עד כדי כך תמימה? אין מה לעשות, הצעירים נותנים את הטון, ולמבוגרים אין סיכויי לשרוד בתוכניות הריאליטי מולם. סה לה ווי!
    סגור