ויראלי

כוכב האח הגדול שנזרק ממשפחתו חושף: זה בן הזוג החדש

קאזם חליליה היה אחת הדמויות המסקרנות של העונה בבית האח הגדול של רשת 13, במסיבת יום ההולדת של אורי צרור, אחד מהשמות החזקים בתעשייה, הוא הגיע חמוש בבן זוג חדש
מערכת ice |  2
קאזם חליליה האח הגדול (צילום פייסבוק)
אי אפשר לשכוח את הנוכחות של קאזם חליליה בבית "האח הגדול" בעונה האחרונה של רשת 13. כזכור, המתמודד סיפר במהלך העונה כי משפחתו נידתה אותו והתנתקה ממנו בעקבות יציאתו מהארון. למרות הקרע המשפחתי, קאזם לא חושש להשיק בסוף השבוע באירוע מתוקשר זוגיות טרייה ומרגשת.
חליליה התייצב בחמישי האחרון בחגיגות יום ההולדת של איש היח"צ הצעיר בישראל והמבטיחים ביותר בתעשייה, אורי צרור, לצד בן זוגו הטרי אותו חשף לראשונה לעיני המצלמות. אבל מי הוא בר המזל? שמו של החבר הוא קווין אוקסמן, מאפר שנמצא בעיצומו של תחילת קשר רומנטי עם חליליה.

אל גן האירועים "מיקה" הגיעו עוד לא מעט חברים מהאח הגדול, כולל דניאל מלכה, אליאב טעטי, בר כהן ואופק לוי רגע לפני שכיכב בכותרות שליליות בעקבות טענות להונאה מצידו על ידי מקעקעת מתל אביב.

קאזם חליליה ובן זוגו קווין (צילום: אור גפן)
עוד ניתן היה לראות את ליטל שוורץ, יובל המבולבל, לינוי אשרם, מאור בוזגלו, גיא הוכמן, ליאם גולן, אתי כרייף, ליאל אלי, שירלי לוי, ליהיא גרינר, הראל מויאל, רון שלום, ירדן ויזל, אסי ועדי בוזגלו, אוהד בוזגלו, פאני בר מוחא, ניקי גולדשטיין ובן הזוג, שני גולן, ישראל אזולאי, תום חיימוב וליה נגה, ספיר קשתי וסהר כהן, משה אשכנזי, קובי מאור, שקד קוממי, ליטל סמדג'ה, שלומי יפרח ומיכאל בן דוד. קובי פרץ הופיע בפני מאות האורחים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיתרוממים
    תימני 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכס מגעיל בעזה היו זורקים את הסוטה עם הפה הגדול מקומה עשירית
    סגור
  • 1.
    איך שתי פסיביות מסתדרות במיטה?? (ל"ת)
    איך??? 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור