ויראלי

פינק מטילה פצצה: "אני יהודייה, זה השם האמיתי שלי"

לסולן להקת הפו פייטרס, דייב גרוהל, יש מסורת שנערכת החל מ-2020, בה הוא משתף פעולה עם זמרים יהודיים בעולם לכבוד חג החנוכה. הפעם, גרוהל אירח את הזמרת המצליחה פינק, שחשפה: "השם האמיתי שלי הוא אלישה, אני יהודייה"
מערכת ice |  1
פינק (צילום ויקיפדיה)
לסולן להקת הפו פייטרס, דייב גרוהל, יש מסורת שנערכת החל מ-2020, בה הוא משתף פעולה עם זמרים יהודיים בעולם לכבוד חג החנוכה. הפעם, גרוהל אירח את הזמרת המצליחה פינק, והשניים ביצעו את הלהיט שלה Get The Party Started. 
קצת לפני שגרוהל ופינק ביצעו את הלהיט שלהם, הזמרת חשפה: "השם האמיתי שלי הוא אלישה, אני יהודייה". המסורת של גרוהל והמפיק המוזיקלי גרג קורסטין מתקיימת כבר בפעם השלישית, ובמסגרתה השניים מבצעים מדי שנה קאברים לשירים של אמנים יהודים שונים. כשהסדרה של השנה התחילה אתמול (שני), השניים ביצעו קאבר ל-Spinning Wheel.
Get The Party Started הוא אחד הלהיטים המוכרים של פינק שיצא ב-2001 מאלבומה השני Missundaztood. כידוע, פינק פגשה את קארי הארט, רוכב מוטוקרוס מקצועי, ב-2001. היא הציעה לו נישואים ב-2005 והזוג נישא כחצי שנה לאחר מכן בקוסטה ריקה. לאחר כשנתיים, בפברואר 2008, הזוג נפרד.
לאחר הפרידה, הארט הופיע בווידאו קליפ לשיר "So What", העוסק בגירושי הזוג. בפברואר 2010 השניים חזרו לנהל מערכת יחסים וביולי 2011 נולדה בתם וילו. בשנת 2016 נולד בנם ג'יימסון מון. אמנם היא נמצאת מאז בזוגיות איתו, אך פינק היא ביסקסואלית והצהירה על עצמה ככזו בריאיון ל-The News Of The World בשנת 2009.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמחת זקנתי
    מעין 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני ארגנטינאי קוראים לי ליאו מסי ואני אלוף העולם.
    סגור