ויראלי

הדיירת הלוהטת של האח הגדול מתוסכלת: "עושים ממני צחוק"

דיאן שוורץ פתחה הכל לגבי הפרידה מנתנאל רודניצקי: "אני לא רוצה לתת לזה במה, אני רוצה שזה יגמר. כמו שהמשכתי ואני מתעסקת בעצמי, אז שגם הוא יתעסק בעצמו. ריאליטי נוסף? נראה לי מיצינו"
מערכת ice | 
דיאן שוורץ (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
אחרי הפרידה המתוקשרת מבן הזוג שהכירה בבית האח הגדול ברשת 13, נתנאל רודניצקי, מערכת "גיא פינס" הצטרפו לדיאן שוורץ פרודתו הטרייה לצילומי קמפיין בדובאי, ושם היא סיפרה הכל על הפרדת הכוח מהאיש בו התאהבה בבית.
שוורץ הסבירה תחילה על הביקורות הקשות שספגה: "בסופו של דבר ריאליטי זו לא האמת, אנשים צריכים להבין את זה, ריאליטי זה לא החיים האמיתיים, למדתי שאני אנושית ולא חסינה, וזה בסדר. הבנתי גם שאני כן בן אדם שנפגע ולוקח ללב".

על הפרידה סיפרה: "כששואלים על זה זה לא נעים,  אחרי פרידה אפשר להרגיש קצת לבד בעולם. אבל אני באמת מודה שיש לי סביבה כזאת תומכת", והוסיפה "כשיצאנו הייתה את האופוריה של ההתחלה, אבל ברגע שהיא התפוגגה, במבחן המציאות זה לא צלח, יכול להיות שמשהו בתפיסות החיים שלנו, איך שאנחנו רואים את העולם קצת לא מתכנס ביחד. הגענו להחלטה משותפת, לא נחזור".
על הטענות כי הפרידה הייתה מהלך שיווקי כדי לקדם את שירו החדש של רודניצקי: "הרגשתי שעושים תרגיל יח"צ על הגב שלי בעיצומה של פרידה, זה צבט. הרגשתי שעושים ממני צחוק ושמזלזלים באינטליגנציה שלי. כשהקהל אמר שהוא מרגיש שגם מזלזלים באינטלגנציה שלו, אז היה לי נורא חשוב להגיד שאני גם מרגישה ככה ואני לא חלק מהדבר הזה ושזו באמת פרידה. אני לא רוצה לתת לזה במה, אני רוצה שזה יגמר. כמו שהמשכתי ואני מתעסקת בעצמי, אז שגם הוא יתעסק בעצמו. ריאליטי נוסף? נראה לי מיצינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה