ויראלי

הזוג הלוהט של האח הגדול במלחמת עולם: "יש דרך לסיים"

נתנאל רודניצקי הגיב לראשונה למתקפה של דיאן שוורץ על הפרידה של השניים: "אני אוהב ומכבד את כולכם ורק שנשמור על אנרגיה טובה. גם אם מסיימים דברים, יש אחלה דרך לסיים, אפשר לסיים את פשוט בשלום"
מערכת ice | 
נתנאל רודניצקי ודיאן שוורץ (צילום מסך רשת 13)
הדיווחים על הפרידה של הזוג אולי הלוהט ביותר בעונה האחרונה של בית האח הגדול ברשת 13, דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי, גרמו ללא מעט אנשים לחשוב שמדובר בתעלול יחצ"ני כדי לקדם את שירו החדש של המתמודד לשעבר, אלא שהדוגמנית הזועמת הבהירה בזעם כי לא כך פני הדברים.
כזכור, שוורץ כתבה בסטורי שלה: "וכן, לשאלתכם זה פוגע שמקדמים שיר על חשבון הנפש שלי, במיוחד כשזה בן אדם שהיה הכי קרוב אליי בעולם. ראיתים שאתם מרגישים שמזלזלים באינטיליגנציה שלכם, מבינה אתכם, גם אני מרגישה ככה. רוצה להבהיר דבר אחד, אני לא קשורה לתעלול היחצ"ני הזה, מאחלת המון הצלחה בהמשך ושהיא תהיה מבוססת רק על כישרון ולא על רפש כזה", והוסיפה אימוג'י קטן של לב אדום.

אך כעת, רודניצקי שולח מסר חריף לאקסית הטרייה. "תפסיקו לשאול אותי אם כל זה קרה ונגרם בגלל שיר. חודש וחצי קודם לכן אני אמרתי לכם שאני מתכוון להוציא שיר וזה אותו שיר מדובר. כן, נפל בטיימינג שקרה מה שקרה, אבל אני לא אעצור את החיים שלי בגלל שקרה מה שקרה ולא אכנס לדיכאונות מעבר למה שנכנסתי כבר".
עוד הוסיף נתנאל ומסר לדיאן: "השיר יוצא כמתוכנן ואני אפרסם תאריך מדויק. תפסיקו עם הספקולציות האלה. יש אנשים עם רגש ולב וזה נורא פוגע אותי ומאכזב אותי לקרוא את הדברים שאתם חושבים, עליי לפחות. אני אוהב ומכבד את כולכם ורק שנשמור על אנרגיה טובה. גם אם מסיימים דברים, יש אחלה דרך לסיים, אפשר לסיים את פשוט בשלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה