ויראלי

אירית רחמים מתוודה: "גם ברגעים הלא פשוטים, נשארתי נאמנה"

אשת העסקים כתבה לעוקביה בסשן שאלות ותשובות על הקשר עם הוריה המאמצים: "לא ניסיתי למצוא את הוריי הביולוגיים, אני טוטאלית להוריי המאמצים, שנתנו לי את נשמתם", וגם על הקשר אור לוזון
מערכת ice | 
עמוס לוזון אירית רחמים (צילום אור גפן)
בסשן של שאלות ותשובות עם עשרות אלפי עוקביה באינסטגרם, ענתה אירית רחמים על לא מעט שאלות אישיות כולל הוריה המאמצים והביולוגיים וגם על היחסים שלה עם אור לוזון, בתו של בן זוגה עמוס לוזון.
בין היתר נשאלה רחמים האם היא ניסתה לחפש את אמה הביולוגית והאם פתחה את תיק האימוץ. על כך השיבה: "לא ניסיתי, אני טוטאלית להוריי המאמצים, שנתנו לי את נשמתם. גם אחרי שהתיימתי מהוריי המאמצים והיו לי רגעים לא פשוטים, נשארתי נאמנה לאורי וברטה ז"ל".

כמו כן, נשאלה רחמים מה יש בינה לבין אור, בתו של עמוס לוזון שנחשבת לאחת הסטייליסטיות העסוקות בישראל כשהיא גם הסטייליסטית של עומר אדם. על כך השיבה: "אור לוזון היא הבת של בן זוגי, יש בינינו יחסים של כבוד, אני גאה בה ומעריכה אותה על הדרך המקצועית".
עוד הסבירה: "אשתף אתכם שבתחילת הדרך עשיתי לא מעט כדי לפתוח עבורה דלתות. משם היא לקחה את זה בשתי ידייים בזכות הרבה אמביציה וכישרון. והכי חשוב, קבלות!!". כמו כן היא הוסיפה תמונה של לוזון הצעירה ליד תשובתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה