ויראלי

ליהי קרונובסקי מתוודה: "אני הצעתי נישואים לרועי ניק"

השחקנית ליהי קורנובסקי, חשפה כי היא זו שהציעה נישואים לבעלה הטרי רועי ניק: "אני לא מתביישת בזה". ומה בקשר לזיופים בפרסומת של תפוזינה?
מערכת ice | 
ליהי קורונובסקי תפוזינה (צילום רפי דלויה)
ליהי קורנובסקי, השחקנית הישראלית המצליחה שהתחתנה לאחרונה עם השחקן רועי ניק, הצטלמה השבוע שוב לפרסומת המפורסמת של "תפוזינה" והתראיינה ל-TMI שם חשפה מספר פרטים מעניינים במיוחד.
הפעם היא נערכת למסיבת סוף השנה האזרחית בהכנות קדחתניות במיוחד הכוללות ניפוח של בלונים, קישוטי מסיבה נוצצים במיוחד, הכנה של משקאות כמובן עם סדרת ה"מוקטיילס" של תפוזינה בטעמי הקוקטיילים עם 0% אלכוהול, ואפילו ניסיון נוסף בשירה. למרות כפי שזכור מהפרסומת הראשונה, זה לא הצד החזק במיוחד של נערת תפוזינה.
קורנובסקי סיפרה על הסט שבעבר חשבה על קריירה של זמרת אופרה אז דווקא הזיופים המצחיקים של נערת תפוזינה בפרסומת זה פחות היא. קורנובסקי, שצבעה לכתום עבור הפרסומת, אמרה שמאוד הייתה שמחה לאמץ את המראה הכתום בשיער אבל היא לא יכולה לעשות את זה לשיער שלה. 
בנוסף, קורנובסקי חשפה פרט מעניין במיוחד שסיפרה כי היא זו שהציעה נישואים לרועי ניק, כשהשניים התארסו בטיול משותף בניו יורק ואמרה כי היא לא מתביישת בעובדה שהיא זו שהציעה נישואים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה