ויראלי

רשימת המתנות המוגזמות לחג של בית קרדישאן-ג'נר

כמדי שנה, משפחת קרדשיאן מפרסמת את רשימת ההמלצות של למתנות שניתן לקנות לכבוד חג המולד והשנה החדשה, אבל מסתמן שבנות המשפחה שכחו לגבי המציאות הכלכלית במרבית העולם וארה"ב בפרט והמליצו במקום על מתנות בשווי 500 דולר
מערכת ice | 
משפחת קרדשיאן (צילום ערוץ !E)
תקופת החגים מגיעה שוב - או כך לפחות עבור התושבים הנוצריים בארה"ב שמתכוננים לחג המולד והשנה החדשה. אחד מהמנהגים הנפוצים ביותר לכבוד החגים הוא להכין רשימת מתנות שהיינו רוצים לקבל ובעוד שלרוב מדובר בזוג חדש של גרביים או גיפט קארד, משפחת קרדשיאן עשתה זאת הרבה יותר גדול - ויקר.
לאחות הגדולה במשפחה, קורטני, יש כידוע עסק משלה בשם 'פוש' (אנחנו עדיין מנסים להבין מה מטרתו) ובאתרו היא מפרסמת מדיי שנה את רשימת ההמלצות למתנות של בנות המשפחה לקראת החגים. השנה הרשימה הייתה בדגש גדג'טים והמחירים נעו בין 45-500 דולר.
האם הטרייה בשנית קלואי נקבה את המחיר הגבוה ביותר עם המלצה למקרן בשווי של 519 דולר, שניתן לקחת כמעט לכל מקום. קיילי המליצה על אקדח מסאז'ים בשווי של 299 דולר, בעוד שהאם קריס המליצה על מפזר ריח בשווי של 295 דולר. 
האחות המפורסמת ביותר במשפחה, קים, המליצה על חגורה מחממת באור אינפרה אדום לאזור הבטן בשווי של 228 דולר וקורטני עצמה על בנדנה לראש, שאמורה לשדר גלים מעוררים למוח, בשווי של 250 דולר.
היחידה שנתנה המלצה למתנה קצת יותר נגישה עבור קהל המעריצים של המשפחה היא קנדל שהמליצה על סט עגילים מיוחד שמבצע פעולות הדומות לדיקור סיני - רק ב-45 דולר. 
למרות ומדובר ברשימת המלצות לא מציאותית בעליל עבור מרבית הקהל של המשפחה המפורסמת - במיוחד בצל משבר כלכלי ומיתון מתקרב - ייתכן וזה בדיוק מסוג הדברים שמצליח לשמור על המשפחה רלוונטית ופופולרית שנים כה ארוכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה