ויראלי

ג'קי אזולאי נגד הגרוש: זו הסיבה שפנתה לעו"ד

לאחר הסערה שעוררה כשפרסמה התכתבות אישית עם הגרוש ישראל, כוכבת הישרדות שנמצאת בחיכוכים עם הגרוש ישראל אזולאי פנתה לעורכת דינה שמתמחה בדיני גירושים
מערכת ice |  2
ג'קי אזולאי (צילום מסך רשת 13)
שבועיים אחרי שנחשף כי הם חווים קושי וחילוקי דעות סביב ילדיהם, כוכבת הישרדות VIP ומאסטר שף לשעבר, ג'קי אזולאי והגרוש שלה ישראל אזולאי, עשויים שוב להכנס להליך משפטי, כשזו פנתה לעורכת דינה דלית יניב מסר שמתמחה בדיני גירושים
כזכור, לאחר הסערה שעוררה לאחרונה כשפרסמה התכתבות אישית עם הגרוש שלה ישראל, ג'קי אזולאי לא מצטערת ולא מתנצלת. בהשקה אליה הגיע והתראיינה, טענה כי גם היא נפגעה ממנו. כזכור, בעקבות טענות קשות שהעלו עוקביה כי היא עסוקה לכאורה יותר בעצמה מאשר בבילוי עם ילדיה, היא החליטה להעלות סטורי בו כתבה: "שרוליק, זה לא אישי נגדך אבל נמאס לי לשמוע שאומרים לי: 'תהיי קצת עם הילדים שלך, למה הם עם אבא שלהם כל הזמן?' אז לכל המודאגים הנה לכם הודעה רשמית מישראל אזולאי".
בסטורי הוסיפה צילום מסך מתוך התכתבות אישית שכתב לה ישראל, הקשורה לילדיהם: "מודיע לך מלבד היום שלי כרגע אם הילדים אני לא נמצא לקחת להיות או להוציא אותם! כל טוב".

צילום: אור גפן
בתגובה תקף אותה חברו של ישראל אזולאי, כוכב הרשת אביב ראובן בסטורי שפרסם וכתב: "כמה אפשר להיות אמא רעה, גרושה רעה, אשה רעה ובן אדם רע כדי לפרסם הודעה אישית כזאת משבוע אחד ספציפי שהאבא המדהים הזה היה עסוק ולהציג מצג שווא כדי להסית את האש ולנסות לכפר על העובדה שאת אמא גרועה שמעדיפה לבלות עם בחורים בגיל של אחיינים שלי במקום להיות אמא לילדים שלך? מאחל לכל האוהבים שלי אבא כמו ישראל ואמא וגרושה כמוך לא מאחל גם לאויבים שלי". אזולאי שלחה לראובן מכתב התראה לפני תביעה בו היא דורשת ממנו התנצלות ו-100,000 שקלים.

אזולאי טענה על הקשר בין השניים: "יש לנו ארבעה ילדים, איך אנחנו יכולים לא להיות בקשר? לא דיברנו על מה שהיה. אני בטוחה שהוא נפגע מזה, אבל גם אני נפגעתי מדברים אחרים ואין מה לעשות. העיקר שיבוא בזמן לאסוף אותם", השיבה, "הילדים הם מעל פרנסה ומעל הכל ולילדים צריך להגיע בזמן".
כשנשאלה איזה אבא ישראל, ענתה "לא אמרתי לרגע שהוא לא אחלה אבא. הוא אבא מקסים, רק שבחר לראות את הילדים הרבה פחות ממני, זה הכל, זו עובדה. זה לא אומר שהוא פחות טוב או יותר טוב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גקי אזולאי
    דן 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החבר שלה כל הזמן שולח אותה לתבוע כל מי שמצייץ. כל זמן שאת חושפת את הלכלוך שלל מותר לכל אחד להביע את דעתו. נקודה
    סגור
  • 1.
    צריך לקחת לכם את הילדים, איפה לשכת הרווחה (ל"ת)
    ענת 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור