ויראלי

אמיר חצרוני מתכונן למוות? "כתבתי צוואה שמופקדת אצל עו"ד"

אושיית הרשת שעתיד לעזוב את ישראל כתב: "אני שווה הרבה כסף. הכל ילך ל"קרן חצרוני להחלשת ישראל". מטרת הקרן - תמיכה במיזמים שיגרמו לישות הציונית לעבור לעולם שכולו טוב. זה כולל את "שבו בנים לגבולם" - בדגש מיוחד על החזרת מרוקאים למרוקו"
מערכת ice |  3
אמיר חצרוני (צילום באדיבות המצולם)
רק בשבוע האחרון הודיע הפרופסור אמיר חצרוני, מי שהפך לאושיית רשת פרובוקטיבית במיוחד לאור התבטאויותיו הלא שגרתיות, כי הוא עוזב את ישראל שוב והפעם לדירה חדשה באתונה, יוון, אך הוא מעביר מסר חד לפני המעבר הזה.
חצרוני כתב בטוויטר שלו: "לכל מי שמפנטזים על הרכוש שלי לקראת עזיבתי את ישראל: כתבתי צוואה שמופקדת אצל עורכי דין. אני שווה הרבה כסף. הכל ילך ל"קרן חצרוני להחלשת ישראל". מטרת הקרן - תמיכה במיזמים שיגרמו לישות הציונית לעבור לעולם שכולו טוב. זה כולל את "שבו בנים לגבולם" - בדגש מיוחד על החזרת מרוקאים למרוקו".
 
עוד שיתף חצרוני: "עזיבתי את ישראל גורמת למשבר אצל המעריצים. מעריצה עם BMI 27 הודיעה שהיא פותחת בשביתת רעב. מעריץ בן 12 הכריז שלא יתגלח עד הבר מצווה. מעריץ שלישי אומר שבמקום לטוס לאורגיה בלוס אנג'לס הוא יעשה שבת במכינה קדם צבאית בדימונה. חושבים שצחקתי? תסתכלו בתמונה. גם הסיפור על האורגיה אמיתי!".

בציוץ אחר כתב: "אנטי-ציונים עם חור בכיס שואלים איך מקבלים מלגות מ"קרן חצרוני להחלשת ישראל" שאני מקים לכבוד עזיבתי את ישראל וכמה כסף יש. מבלי להיכנס לסכומים מדויקים - התשובה היא הרבה. משפחת חצרוני הצטיינה לאורך הדורות בשימוש נכון בקונדום ובקמצנות יוצאת דופן. שווה וכדאי להתחנף אלי...".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלוהים לא יקח אותו
    ידידיה 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלוהים לא יקח את פרופסור חצרוני כיוון שלאלוהים יש כבוד עצמי.
    סגור
  • 2.
    אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל בבקשה, תחסוך מאיתנו!
    אלמוני 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה רוצה למות, תמות בשקט! ותאמין לי, זה אכן יוביל לעולם שכולו טוב!
    סגור
  • 1.
    הוא ממש לא מעניין
    יהודה 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדוע לפרסם את שמו ואת דעותיו הגזעניות . שילך ולא יחזור, לא צריכים אנטישמים בקירבנו.
    סגור