תקשורת ומדיה

חצרוני חושף: למה גם אתם צריכים לעזוב את ישראל?

ממשלת השינוי חילקה עשרות מיליארדים לבדואים שהפעילות המועדפת עליהם היא גניבת מכוניות ולג'נדרקווירים שחולמים על ניתוח לשינוי מין, ממשלת הימין הנכנסת תחלק לא פחות כסף לאברכים, למתנחלים שאוהבים לתת מכות לערבים ולסתם ברנשים עם קשרים במרכז הליכוד. ומי ישלם? כמובן שאנשים כמוני. זו הסיבה שאתם צריכים לעזוב את ישראל כמוני, גם אם אתם לא מסכימים איתי בכלום וחושבים שמושיקו מור שר יותר טוב מאלביס
פרופ' אמיר חצרוני |  16
אמיר חצרוני (צילום באדיבות המצולם)
עמדותיי האנטי-ציוניות אינן סוד. לטעמי, קיומה של מדינת ישראל במתכונתה הנוכחית הכובשת היא פשע מלחמה נגד העם הפלסטינאי שהוא אולי לא הנחמד שבעמים, אבל זה לא אומר שמגיע לו כחיות תחת כיבוש.
אבל גם אם אתם חושבים לגמרי הפוך ממני; אפילו אם אתם סבורים שארץ ישראל שייכת רק לעם ישראל; גם אם אתם משוכנעים שהמוחרקה יותר מרשימה מהאלפים ומושיקו מור שר יותר טוב מאלביס; אפילו אם אתם פוחדים להדליק אור בשבת - כי אתם מאמינים שאלוהים באמת ברא עולם בשישה ימים וביום השביעי לקח חופש על חשבון הפנסיה – עדיין המסקנה צריכה להיות לעזוב את ישראל בהקדם, אם אתם רק יכולים.
 
המדיניות הכלכלית של כל הממשלות וכמעט כל המפלגות, למעט חריגים שלא התקרבו אפילו לגרד את אחוז החסימה, דוגלת בפופוליזם כלכלי ומתעדפת מיעוטים צעקניים ובטלנים על חשבון מספר הולך ומצטמק של אנשים שעובדים ומשלמים מיסים. ממשלת השינוי היוצאת חילקה עשרות מיליארדים של שקלים לבדואים שהפעילות המועדפת עליהם היא גניבת מכוניות, ל"ניצולי שואה" שנולדו שעה לפני שגרמניה הנאצית נכנעה, ולג'נדרקווירים שחולמים על ניתוח לשינוי מין.
ממשלת הימין הנכנסת תחלק לא פחות כסף לאברכים שתורתם אומנותם, למתנחלים שאוהבים לתת מכות לערבים, ולסתם ברנשים עם קשרים במרכז הליכוד. מי ישלם? כמובן אנשים כמוני, שעובדים קשה למחייתם ומעבירים למעלה ממחצית הכנסתם לרשויות המס בתקווה לקבל שירותים רלוונטיים. התקווה לא מתממשת, כי הכסף הולך לסבסוד של אברכים, בדואים שאוהבים לגנוב מכוניות, "ניצולי שואה" שנולדו חמש דקות לפני שהשואה נגמרה, מחפשי ג'וב במרכז הליכוד ובעלי מיניות פלואידית שחולמים לעבור לצד. אנחנו לא נקבל כלום. אנחנו צריכים לממן את הגחמות של אחרים ולהגיד תודה לציונות.
תדמיינו לעצמכם לקוח שמתעקש לקנות בסופרמרקט מיושן שגובה מחירים גבוהים עבור מוצרים שפג תוקפם - רק כי סבא שלו ז"ל נהג לקנות באותו סופר כשפתחו אותו לפני עשרות שנים והיה חבר טוב של הבעלים שמת גם הם מזמן. נראה לכם הגיוני לעשות קניות לא נחוצות היום רק בגלל הזיכרונות משלשום? כאלו בדיוק החיים בישראל. הם הפכו ללא רלוונטיים. הם לא ניתנים לתיקון, כי שיטת הבחירות היחסיות, המבנה הדמוגרפי שנהיה פחות מונוליטי, וקצבאות הילדים הנדיבות מעודדים מיעוטים לא יצרניים ללדת בשרשרת, להקים מפלגות שישמרו על כוחן הלא פרופורציונלי, ולשים יד על הקופה הציבורית.
 
הסיכוי היחיד של מדינת ישראל להשתפר היא לרוקן אותה מגורמים יצרניים. אם נממש את ה"איומים", נעבור לאירופה ונשאיר בישראל את תלמידי הישיבות שמעדיפים ללמוד דף יומי ולא לצאת לעבודה, את "ניצולי השואה" שנולדו יום לפני שמלחמת העולם השנייה נגמרה, את המתנחלים שמרגישים חוסר סיפוק אם לא הרגו ערבי, ואת הבדווים שלא יכולים להעביר יום בלי לגנוב אוטו – לא תישאר לאותן עלוקות ברירה. הם ייאלצו לשנות גישה ולהפוך את החיים בישראל לקצת פחות דומים לבית מטבחיים לפראיירים.
אני לא אומר שקל להגר, אבל הגירה מישראל למדינות מפותחות יותר זולות, פחות צפופות, והרבה יותר שלוות היא השקעה בעתיד שלנו. רובנו הגענו לישראל ממדינות עניות יחסית בתקווה לחיים טובים יותר. אין שום סיבה שלא נמשיך את החיפוש לתחנה הבאה - אחרי שמיצינו את התחנה הנוכחית. להתראות באתונה!
הכתוב הינו טור דעה.
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    אמיר חצרוני-פרופסור לשינאה
    בני 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ברור מדוע אתה מייצר רק עמדות שינאה ואנטי.איני זוכר דבר טוב אחד, הסכמה אחת או איזה דבר נורמטיבי שאמרת/עשית.מי התעלל בך בילדותך שאתה נוהג עם אנשים ברישעות שיטתית מכוונת??
    סגור
  • כישלון בחייו,
    לא נורא 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אדם , באשר הוא, אשר נמצא במצב של כישלון בחייו, עלול למצוא את עצמו משליך את כישלונותיו על אחרים. הוריו השאירו לו כסף ונכסים לפני לכתם. אין לו דור המשך. אין לו מה כבר להפסיד.
    סגור
  • 13.
    הבן אדם הכי שנוא במדינה , חסר מודעות עצמית (ל"ת)
    אאא 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    חצרוני!! כנראה לא הבנת את המשל על נס פך השמן
    לא נורא 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מעולם לא עבדת קשה בחייך. הורייך דאגו לך לקורת בית וגם לנכסים. אתה ממורמר על עם ישראל, אבל בעצם, אתה ממורמר על עצמך. אין לך מושג איך זה לגדול ללא מזון , ללא קורת בית , ללא תמיכה כספית - ולצאת ממעגל העוני. לכן, אתה כזה. אתה עשיר מפונק, וגם ילד מפונק שלא מעריך מה בורא עולם נתן לך. אתה גם חכם - הרי למדת פרופסורה , אבל בעצם הוכחת , שכסף וחוכמה יכולים להוות לרועץ אם לא מתנתבים זאת נכון.
    סגור
  • 11.
    מחירי הדירות
    דן 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיעזבו מחירי הדירות ירדו
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    מוטב שעה אחת קודם
    אחד שאוהב את העם הזה 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום דיבור על איך לאחד פלגים בעם אתה מפיץ דברי בלע מפלגים בין בני אדם. אז טוב לנו מאד שאתה עף מפה ומוטב שעה אחת קודם
    סגור
  • 9.
    עלוב
    מסעודה 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שהוא יוצא מהארץ צריך לשלול לו את האזרחות, שלא יוכל לחזור...
    סגור
  • 8.
    הפעם מסכים איתך (ל"ת)
    דניאל 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 7.
    לצערי התקשורת קונה את השקרים שלו , הוא לא יעזוב את ישרא
    תקשיבו לי 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לצערי התקשורת קונה את השקרים שלו , הוא לא יעזוב את ישראל, הוא חי משנאה לבני אדם , מהקנטות ותשומת לב, מה יעשה ביוון על איזה איזה אי או רחוב.. מי יתייחס אליו ... הרי שקט זה האיוב הכי גדול של הגמד .. לכן הוא חוזר לישראל על 4 תוך חודש חודשיים
    סגור
  • 6.
    הכח אתך
    אנדור 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    "............אותו לפני עשרות שנים והיה חבר טוב של הבעלים שמת גם הם מזמן. נראה לכם הגיוני לעשות קניות לא נחוצות היום רק בגלל הזיכרונות משלשום?" כן,! זה לא רק הגיוני זה אינסטינקט שעובר מאב לבן לבן , להתלונן על המיסים , איזה רעיון יפה של איין ראנד "לרוקן אותה מגורמים יצרניים", למרות שאני מאמין שתתקשה לייצר חומרים ביוונית, למרות שמורן אטיאס עשתה בדיוק זאת באיטליה באיטלקית ובאנגלית. 3- מסכה חובה"זיהום האוויר ביוון אחראי למותם של 1340 אנשים מדי שנה בממוצע. מחצית מנפטרים עקב זיהום האוויר הם תושבי אתונה, הידועה לשמצה באוויר המזוהם שלה."
    סגור
  • 5.
    סיטואציה דמינית בה פרופסור הופך לפרו ציוני באין בריירה
    ג'ון 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחזרה מהשוק ברחוב סטאלוס פינת דמאריס ביום שישי כשהלך לכיוון ביתו המכונה "קסה דל דאטורה" נפל מהמרפסת עציץ על, ואבד הכרתו ולא שב אליו זכרונו שבועיים אחרי, אמרו לו שהוא מישראל וכנראה יהודי נימול, גם שהוא איש תקשורת בגלות מכן לשם קצרה הדרך לסלב פרו.
    סגור
  • 4.
    עדיין תשאר קרוב לישראל
    בטטה 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעתיים טיסה
    סגור
  • 3.
    ברוך שפטרנו מעונשו של זה. (ל"ת)
    Hatembel 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 2.
    יאללה בייייי (ל"ת)
    חושף שקרנים 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 1.
    אין עם בל0תינאי
    ראובן 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מכות לערבים שמחריבים את המדינה זו מצווה. אפשר לחשוב שהעולם טוב בהרבה. הרפואה בארה"ב יקרה להחריד. אירופה נכבשה על ידי מוסלמים ואפריקנים.
    סגור
  • אירופה לפני נכבשה ע"י שבטים גרמנים
    אז זו קרמה 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני הפלישה של הויקינגים ןהשבטים הגרמניים ,לא היו כמעט במרכז ומערב אירופה, כולל האח הבריטי. אנשי צפון עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות ,הם נראו יותר כמו מזרח תיכוניים
    סגור