ויראלי

עצוב: המסעדה הוותיקה נסגרת אחרי 33 שנה מסיבה הזויה

השף המוביל מארק סבסטיאן סוגר את המסעדה הפופולרית שלו אחרי 33 שנים לאחר שאיבד את חוש הטעם והריח
מערכת ice | 
מסעדה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
השף מארק סבסטיאן, הבעלים של Sebastians Restaurant With Rooms, באוסוסטרי, עתיד להיפרד מהלקוחות שלו לאחר שהכריז על סגירת המסעדה בסוף השנה. המהלך מגיע לאחר שמארק ואשתו, מישל, החליטו שהגיע הזמן להתפטר, אך אישרו שהמלונית הסמוכה תמשיך לעבוד.
בהתייחסו להחלטה לסגור, אמר פישר: "אנחנו כאן כבר 33 שנים, אני אהיה בן 65 בשנה הבאה. אני חושב שאחת הסיבות העיקריות היא ששלושת הילדים שלנו נאלצו לעבוד כאן, כמעט מאז שנולדו, והם נמצאים בתקופה שבה לכולם יש עבודה במשרה מלאה - ואנחנו רוצים שהם ילכו ויעשו את שלהם".

כמו כן הסביר: "העלויות יהיו משתקות למסעדות בשנה הבאה, אז אני חושב שתגלו שהרבה מסעדות ייסגרו". סיבה נוספת לסגירת המסעדה, הוסיף מר פישר, הייתה אובדן חוש הטעם והריח שלו לאחר ההדבקה בקורונה שחווה. "איבדתי את כל חוש הטעם והריח בגלל הנגיף ועכשיו אני סומך על בני משפחה וצוות אחרים לפני שאנחנו שולחים אוכל".
החל מהשנה החדשה המסעדה לא תיפתח יותר על בסיס שבועי ורק תציע לינה וארוחת בוקר. סבסטיאנס נהנתה משתי רוזטות AA, שני מזלגות במדריך מישלן, מקומות במדריכים שונים כולל The Good Food Guide וביקורות של חמישה כוכבים ב-Trip Advisor.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה