ויראלי

ליהיא לפיד ושרה נתניהו ראש בראש

הפרק המיוחד של ארץ נהדרת ישודר הערב בהתאם לתוצאות המדגם, עד אז בקשת 12 מפרסמים סרטונים מאחורי הקלעים
מערכת ice | 
שרה נתניהו בתכנית הראשון של 'שרון ורני בע"מ' (צילום מסך: רשת 13)
בעוד שעות ספורות ייסגרו הקלפיות ובערוצי החדשות כבר עסוקים בהכנות אחרונות לקראת שידורי המדגם. מיד לאחר שידורי המדגם בקשת 12 ישדרו פרק מיוחד של ארץ נהדרת בשידור חי שיתאים לתוצאות המדגם. בינתיים בקשת כבר מפיצים סרטונים קצרים מאחורי הקלעים של ארץ נהדרת בהם מופיעות הדמויות הפוליטיות המוכרות בישראל.
 
באחד הסרטונים מופיעות דמויותיהן של שרה נתניהו שמשוחקת על ידי עלמה זק ואשת ראש הממשלה ליהיא לפיד שמשוחקת על ידי ליאת הר לב. "הגברת נתניהו קודם אם אפשר" הצבעתן כבר? שאל המראיין "בוודאי דבר ראשון על הבוקר, כל קול קובע ושיהיה לנו בהצלחה. אני חוזרת למטופלים שלי" אמרה עלמה זק. וכשהגיע תורה של דמותה של ליהיא לפיד היא התקשתה לענות, מדובר ברפרנס לראיון שבו התחמקה ליהיא מתשובה בנוגע לעברו הצבאי של בעלה יאיר.

ובחזרה למציאות, מהבוקר הגיעו נתונים מעודדים במיוחד בנוגע לאחוז הצבעה ברחבי הארץ. על פי המכתב של מנכ"לית ועדת הבחירות, אחוז ההצבעה עד לשעה 12:00 ברחבי ישראל עומד על נתון מדהים של כ-28.4% (עשרים ושמונה אחוזים וארבע עשיריות האחוז) מכלל בעלי זכות הבחירה. מדובר למעשה בנתון  הגבוה ביותר ביחס לשנה זו מאז שנת 1999 כלומר, עד לשעה 12:00 הצביעו 1,925,393 (מיליון תשע מאות עשרים וחמישה אלף שלוש מאות תשעים ושלושה) בעלי זכות בחירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה