ויראלי

לא נעים: אביבה תבורי והבת זואי נשדדו בלונדון

אביבה תבורי ובתה זואי טלקר נסעו לחופשה בלונדון, אלא שיד נעלמה נשלחה לתוך התיק שלהן וכייסה אותן. תבורי עדכנה את עוקביה בסטורי מבואס
מערכת ice |  1
אביבה תבורי (צילום אינסטרגם)
החופשה נהרסה: אביבה תבורי ובתה זואי טלקר הנופשות בלונדון, כויסו בלונדון כאשר מישהו שלח יד נעלמה לתוך התיק שלהן מבלי שהרגישו.
אביבה, אמו של בן-אל תבורי, נסעה לחופשת אם ובת עם זואי בת ה-18, בתו של בעלה לשעבר מאמן הכדורגל עופר טלקר. אלא שכבר יום לאחר הנחיתה בבירת אנגליה נקלעו למצב מאוד לא נעים.
בסטורי שהעלתה אביבה תבורי שיתפה את עוקבי האינסטגרם שלה על המקרה: "יומיים אחרי, מתאפסות בלונדון אחרי אירוע מבאס ולא נעים", כתבה תבורי, "יום חמישי, יום אחרי שנחתנו נשדדנו... תמיד שמעתי סיפורים ורק עכשיו הבנתי כמה זה מתסכל לדעת שמישהו הכניס יד לתיק שלך וכייס אותך... בשורות טובות אמן לכולם".

מסתבר שאביבה תבורי בחברה טובה, שכן כמעט במקביל אליה העלתה גם עדי ביטי סטורי דומה באינסטגרם שלה. ביטי, המבלה בחופשה באתונה, סיפרה שנגנב ממנה התיק ובו ציוד מאוד קריטי.
"אתמול בערב ישבתי במסעדה בלב אתונה", כתבה ביטי, "נשפכה עלי כל קערת המרק (כיאה לי) וכשנעמדתי לנקות את עצמי – גנבו לי את התיק (שנקנה לפני שבועיים בליסבון) ובפנים הדרכון שלי, כרטיס אשראי, רישיון נהיגה, תעודת זהות, איירפודס, בושם, מטען, זוג עגילי זהב... להמשיך?"
ביטי שיתפה את עוקביה כי היא מנסה לאתר כעת את הגנב בשיתוף המשטרה, בעזרת האיייפודס שלה שהיו בתיק, שכן יש בו תוכנת מעקב. מחזיקים לה אצבעות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מאמין!! זו דרך לקבל פרסום... (ל"ת)
    ישראל 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור