ויראלי

אלירז שדה בדרך לפוליטיקה? "אני לא העניין כאן"

אלירז שדה מרבה להתבטא נגד מי שעד לא מזמן היה תומך נלהב שלו - בנימין נתניהו. לדבריו הדבר החשוב ביותר הוא אחדות העם 
מערכת ice | 
אלירז שדה (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
אלירז שדה, פעם תומך בנימין נתניהו נלהב, לא מפסיק לתקוף יו"ר הליכוד ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. יתרה מזו, שדה היה נחשב לפעיל משמעותי בקמפיינים הקודמים של מפלגת הליכוד. עד כדי כך משמעותי שהוא זה שנבחר להיות המגיש המרכזי של "הליכוד TV", מעיין ערוץ חלופי שהקימה המפלגה בטענה כי אינה מקבלת ייצוג הולם בערוצי הטלוויזיה השונים.
שורת הציוצים שפרסם שדה בתקופה האחרונה גרמה למצביעי ליכוד רבים להרים גבה ולתהות על השינוי שעבר בדעותיו. בפגישה עם כתבת TMI ליאורה גולדנברג שטרן שדה העניק את גרסתו, אך לא הכביר במילים.
כששדה נשאל מה הוא גרם לשינוי בדעותיו הוא השיב "כל מחלוקת חייבת להסתיים כשצד אחד מוותר". לדבריו הדבר החשוב ביותר בשלב זה הוא אחדות העם ולא שום דבר אחר. בהמשך נשאל שדה האם בכוונתו גם לרוץ לבחירות ולהשתלב בפוליטיקה בעצמו יום אחד. לזה השיב שדה בחוסר עניין: "אני לא העניין כאן".
אחת הביקורות שהעביר שדה על נתניהו נראתה כך: "כשנתניהו היה ראש ממשלת מעבר היה מוגבל, נפתלי הוגבל ע"י הרכב הממשלה, לפיד כמעבר שוב מוגבל. בפועל אין עמדה שמקבלת מקום מלא אז למה לא לשבת יחד? בגלל האגו והכעסים? בגלל שהמחנות הפכו לשונאים כאילו אויבים? לא יהיו כאן שתי מדינות לעם אחד אז הגיע הזמן להכריח אותם לשבת תחת הסכמות בשבילנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה