ויראלי

סטטיק חושף הכל: "מרגיש לי לא לעניין לבקש"

הראפר הציג מה תכלול ההסתגרות שלו בווילה למשך חודש שלם: "הרגשתי שזו הדרך היחידה שלי להיות מופרה 24/7 בלי הסחות דעת, לקחת את היוצרים הכי מוכשרים שיש ולהקיף את עצמי בהם לחודש". ומדוע אין נשים בצוות?
מערכת ice | 
סטטיק בקמפיין פרטנר (צילום מיכה לובטון)
לאחר שנחשף כי יככב בריאליטי דוקו חדש, סטטיק הלא הוא לירז רוסו, שיתף את עוקביו בסשן של שאלות ותשובות באינסטגרם שלו על הפרויקט הגדול הראשון שלו ללא בן אל תבורי בדרך לפרוץ בקריירת הסינגל שהוא מנסה לטפח כעת.
סטטיק נשאל מדוע הוא צריך להסגר לחודש בווילה ועל כך ענה: "למה להסגר בווילה? שאלה טובה. הרגשתי שזו הדרך היחידה שלי להיות מופרה 24/7 בלי הסחות דעת, לקחת את היוצרים הכי מוכשרים שיש ולהקיף את עצמי בהם לחודש".

עוד הוא הסביר בסטורי שהעלה: "במקום לקבוע סשנים באולפנים בשעות הגיוניות, למה לא פשוט לחיות את זה? דמיינו איזה מגניב זה להעיר את ג'ורדי ב-2 בלילה כשיש לי רעיון ולקפוץ לקומה השנייה באולפן". הוא חשף שהווילה תהיה בקיסריה.
סטטיק נשאל למה אין כותבות בצוות: "לגמרי לא שולל כותבות, ברור שנביא גם אנשים ונשים מבחוץ כדי להוסיף עוד כישרון לסיר, אבל לגביה השהייה בווילה: הבאתי אנשים שאני מכיר מאוד ונוח לי איתם (והם מוכשרים בטירוף) וגם מרגיש לי לא לעניין לבקש מכותבת לישון חודש בבית עם 8 גברים שהיא לא מכירה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה