ויראלי

עולם האופנה השתגע: חברה מציעה נעלי ספורט לסוסים באלפי דולרים

נעלי הספורט המיועדות לסוסים מיוצרות על ידי מעצב הנעליים מרקוס פלויד: "אחד משיתופי הפעולה המטורפים ביותר עבורי עד היום"
מערכת ice | 
נעלי ספורט לסוס (צילום Horse Kicks)
Horse Kicks, קמעונאית נעלי ספורט לסוסים, מייעדת מחדש נעליים ממותגות עבור סוסים. מחירה של נעל בודדת מתחיל ב-1,200 דולר. חלק מהמכירות ייתרמו לאירוע בשם Sneaker Ball Lex, אשר מעביר כספים לארגוני מיעוטים מקומיים.
הנעליים מיוצרות על ידי מרקוס פלויד, אמן נעליים מקנטאקי. בחשבון האינסטגרם שלו, פלויד פרסם מספר תמונות של נעלי ספורט בגודל מלא לצד נעלי ספורט בגודל סוס. "זו היא אמנות לבישה שעוצבה על מגף סוס רפואי ומכוסה בנעלי ספורט מחודשות", כתב פלויד. הוא גם מנה את הנעליים בתמונות: Court Purple Jordan 1, New Balance 650 ו-Yeezy Boost 350. נראה כי אלו הן הנעליים באוסף הבכורה של Horse Kicks, שייתרם וימכר במכירה פומבית במהלך Sneaker Ball Lex. "אחד משיתופי הפעולה המטורפים ביותר עבורי עד היום", כתב פלויד. "זה היה תהליך מגניב, לנסות להבין איך תיראה נעל ספורט לסוס, תוך שימוש בכמה שיותר מהנעל ה'אמיתית'".
Horse Kicks פרסמה סרטון אחד לחשבון הטיקטוק שלה עד כה והוא מפואר. בתיעוד נראהב סוס מפיל באופן דרמטי נעלי ספורט לבנות, שחורות וכחולות של נייקי על הקרקע. ואז מופיעות על המסך עוד נעליים עבור סוס, שבאמת נראות כמו גרסאות קומפקטיות של Yeezys ו-New Balances, מהבהבות על המסך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה